۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

جنگ گرگ ها كيفرخواست سپاه عليه هاشمي رفسنجاني: يگانه رهبر فتنه؛ دنبال آلترناتيو ولايت‌فقيه!

Javdanehh  جاودانه ها  29.12.2015

سايت كلمه :
« حسين فدايي در نامه‌اي به خطاب به آيت‌الله‌هاشمي، او را «يگانه رهبر جريان فتنه» ناميد، به خيانت متهم ساخت و ضمن تهديد وي به سوختن در آتش فتنه‌ها، خلاصه‌اي از مجموعه اتهامات جريان تحجر و افراط عليه او را فهرست كرد. اين نامه كه به نظر مي‌رسد كيفرخواستي تمام‌عيار از سوي سپاه عليه‌هاشمي رفسنجاني است، همه آنچه را كه پيش از در رسانه‌ها و بولتن‌هاي رسمي و غيررسمي اقتدارگرايان عليه‌هاشمي منتشر شده بود، با لحني تند و كم‌سابقه بازنويسي كرده است.
پس از الياس نادران معاون پارلماني سابق سپاه كه در سال ۱۳۸۴ به دنبال اعلام نامزدي هاشمي براي رياست‌جمهوري، در مجلس عليه او نطق كرد و دو سه نماينده ديگر وابسته به حزب پادگاني كه در سال ۸۸ به نوبت هاشمي را در صحن مجلس هدف گرفتند، اين اولين بار است كه چهره‌اي از سطح اول جناح مدعي اصولگرايي چنين يادداشت تندي عليه‌هاشمي منتشر مي‌كند. وي در اين نامه صراحتا از سرنوشت مشترك آيت‌الله‌هاشمي و آيت‌الله منتظري صحبت كرده، هاشمي را به خيانت، تهديد رهبري و ظلم به نظام، چندپاره كردن كشور، پيگيري خواست آمريكا وحتي ارتباط با داعش متهم ساخته وتهديدش كرده كه درآتش فتنه بعدي خواهد سوخت. حسين فدايي­كه دبيركل جمعيت ايثارگران ونماينده دوره‌هاي هفتم وهشتم مجلس است، ازاعضاي ثابت ستاد ضداصلاحات بودكه هم‌اكنون نيز بيرون ازمجلس ودرمركزي‌ترين محافل­امنيتي به­سازماندهي برنامه هاي.... ضددولت روحاني فعال است. ... فدايي دربخشي از نامه خود به آيت‌الله‌هاشمي، او را به حمايت از منافقين متهم ساخته است. او سپس هاشمي را عامل تحميل پذيرش قطعنامه بر امام معرفي كرده وفهرستي از اتهامات سياسي تكراري سالهاي بعد عليه‌هاشمي را نيز رديف كرده است. ...و هاشمي را متهم كرده كه «در نماز جمعه سناريوي ترديد و احتمال تقلب را تقويت كرديد» ! او هاشمي را نويسنده‌ي «تهديدات متعدد به رهبري و مجموعه‌ي نظام» در نامه معروف ۱۹ خرداد دانسته و نوشته است: «كار به‌جايي رسيد كه شما براي اثبات ادعاي تقلب، استشهاد غلط به فرماندهان سپاه داديد و نقل غلط از آيت‌الله ري‌شهري كرديد. آقاي هاشمي! روح امام و شهدا را عذاب داديد ...با اين اقدامات و موضع‌گيريهايتان فرصت رجزخواني و تجرّي براي نظام سلطه و سفيران آن، منافقين و ضدانقلاب را فراهم آورديد و حاضر نشديد به دهن ميرحسين بزنيد. .... فدايي سپس با اشاره به نمازجمعه هاشمي در ۲۶ تير ۸۸ او را «يگانه رهبر جريان فتنه» ناميده و نوشته است: «قربان دل رهبر عزيز و خانواده شهدا وملت مظلوم ايران كه حالا شاهد يك‌دندگي‌ها و غرور اصحاب وياران بنيان‌گذار انقلاب بودند. ازميرحسين و كروبي وخاتمي بگذريم، جناب هاشمي شما چرا چنين كرديد؟!» وي هم‌چنين هاشمي را به «تحريف تاريخ و مواضع حضرت امام خميني (ره) و واقعيتهاي انقلاب» نيز متهم كرده و گفته: «من نمي‌گويم شما قصد خيانت داريد ولي دردمندانه عرض مي‌كنم نتيجه و آثار مواضع و اقدامات شما منجر به خيانت به انقلاب و ملت ايران مي‌شود».
او هاشمي را به منتظري شدن تهديد كرده و گفته: «وقتي به ياد آقاي منتظري مي‌افتم سرنوشت مشتركي در ذهنم تداعي مي‌كند» و افزوده: «واقعيت امر اين است كه شما از جايگاه يك انسان زيرك و سياسي كه در مقابل دشمنان مي‌ايستاد، تا جايگاه فردي كه رهبري يك گروه سياسي قدرت‌طلب را به‌دست گرفته، افول كرده‌ايد». حسين فدايي در ادامه نامه خود، مواضع هاشمي درباره شعار مرگ بر آمريكا، كشتارهاي بشار اسد و وضعيت سوريه، چگونگي آغاز جنگ با عراق و بالاخره موضوع رهبري و مجلس خبرگان را به باد انتقاد گرفته و نوشته است: شما در جلسه تاريخ ۷ اسفند ۸۷ هيئت امناي وقت دانشگاه آزاد، پيشنهاد يكي از اعضا را كه گفته بود «در صورت فوت كليه يا اكثريت اعضاي مؤسس در يك زمان، ولي‌فقيه تصميم‌گيري كند و اين مسأله در اساسنامه گنجانده شود» را رد كرده و گفته‌ايد «ولي‌فقيه خوب است اما اشكالش اين است كه بعداً اگر نظام ما ولي‌فقيه نداشته باشد، اگر ما بخواهيم وقف ابدي باشد كه نمي‌شود بگوييم ولي‌فقيه؛ ممكن است نظام ما ولي‌فقيه نداشته باشد… تعدادي علي‌البدل داشته باشد كه در صورت حادثه جايگزين شود». ...«اين‌گونه اظهارنظر درست زماني از سوي شما مطرح مي‌شد كه شما رئيس مجلس خبرگان رهبري بوديد و ...بايد بيش از هركس ديگري پاسدار نظام و الگوي حكومتي ولايت فقيه باشيد. حال چطور ممكن است رئيس مجلس خبرگان براي «آلترناتيو ولايت فقيه» برنامه‌ريزي كند؟!» او با نقل قولي ديگر از هاشمي كه قشر ناراضي از نظام را هم به حضور در صحنه و اميد به اصلاحات دعوت كرده بود، نوشته است: «چنين به نظر مي‌رسد كه شما خود را در قامت رهبر اپوزيسيون تلقي كرده وبه هواداران اين جريان توصيه مي‌كنيد فعلاً كه گزينه ديگري به‌جاي نظام نداريم، بايد كوتاه آمد! سبحان الله! چطور ممكن است رئيس مجمع تشخيص مصلحت يك نظام خود|را گاه در|قامت رئيس اپوزيسيون همان نظام تصور كند؟!»
فدايي از مطرح شدن بحث رهبري شورايي از سوي هاشمي هم به شدت انتقاد كرده و نقل قول او درباره‌ي ذهنيت متمايل به ساخت سلاح هسته‌اي در سالهاي ابتدايي انقلاب را «موجب شوق و شعف رسانه‌هاي صهيونيستي» توصيف كرده است. او سپس محتواي گفت‌وگوي اخير آيت‌الله‌هاشمي با روزنامه آرمان را «چندپاره كردن فضاي آرام كشور و تهديد دوباره نظام اسلامي به بحران آتي» توصيف كرده و او را متهم كرده كه «رسماً و علناً پروژه دو پاره سازي جامعه در آستانه انتخابات را كليد مي‌زنيد».
فدايي خطاب به هاشمي نوشته است: «اگر مردم مورد نظر شما كه در نامه بدون سلام در سال ۸۸ به آنها اشاره كرديد، اين بار هم از عملكرد شوراي نگهبان و يا از نتيجه انتخابات احساس رضايت نكنند، بحران نه تنها در سطح داخل بلكه به سطح منطقه‌ كشيده مي‌شود و اين بار تكفيري‌ها و داعشي‌ها وارد كشور مي‌شوند و شما از الآن در حال هشدار به تمامي نهادها هستيد، حال‌آن كه بايد از جنابعالي سؤال كنيم اگر اين بار هم اطلاع شما از آتش بحران آينده درست از آب دربيايد، مردم و مسئولان نظام از خود نمي‌پرسند هاشمي رفسنجاني چه ارتباطي با تكفيري‌ها و داعشي‌هاي مورد حمايت عربستان، آمريكا، تركيه و اسراييل دارد؟ ...چرا مي‌خواهيد ناامني مسأله و دغدغه شود؟!» او به هاشمي هشدار داده كه بازيگر بزك كردن آمريكا نشود، و «بحث شوراي رهبري، بحث نظارت بر رهبري، بحث دوقطبي كردن فضاي جامعه در نزديكي انتخابات خبرگان» را در اين راستا ارزيابي كرده و نوشته است: «هنوز فرصت باقي است. به پاس خدمات و مجاهداتي كه داشته ايد خواهش مي‌كنم برويد و پيامهاي تاريخي حضرت امام خميني (ره) در رابطه با آقاي منتظري را مطالعه كنيد. ...كه سراسر درس و عبرت است، گويي براي امروز صادر شده».
فدايي در پايان خواستار «توبه انقلابي» هاشمي در پيشگاه خدا و ملت و بازگشت او به خط امام و رهبري و «فاصله‌گيري از اطرافيان نااهل» شده و آورده است: «اگر چنين نكنيد، خدايي ناكرده آتش فتنه‌اي كه از اظهارات و اقدامات و مواضعتان بوجود آورديد، اول دامان خود شما را خواهد گرفت و طبيعتاً هرگونه توقعي بي‌معناست».