۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

سحر بهشتي خواهر شهيد ستار بهشتي: سکوت در برابر ظالم اگر بدتر از ظلم نباشد کمتر از آن نيست.

Javdanehha   جاودانه ها 29.12.2015




ايران خبر

« دژخيمان اطلاعات خامنهاي به اذيت و آزار خانواده شهيد قهرمان ستار بهشتي ادامه ميدهند. آنان ضمن اهانت به سحربهشتي خواهر ستار او را تهديد به مرگ کردند. سحر بهشتي در يادداشتي اين رفتار ضدانساني دژخيمان ولي فقيه را افشا کرده است:امروز طبق روال همه روزه دنبال پسرم بنيامين رفتم تا از مهد کودک به منزل برگرديم، در بين راه يک مرد حدوداً چهل ساله، با ماشين پژو نوک مدادي مرا به گوشه يي راند و اتومبيلش رو جلوي ماشين من متوقف کرد. با سرعت از خودرو پياده شد طبق عادت مألوفشان به جاي احترام گذاردن بر هموطناني که از ماليات و دارايي آنان حقوق ميگيرند، ابتدا اسلحه خود را به رخم کشيد! 'ياد حرف مادرم افتادم که از مأمور دستگيري ستار حکم بازداشت خواسته بود و او اسلحه اش را نشان مادر ميدهد“ و سپس کارت شناسي اش را از دور نشانم داد. بهرحال اصرار کردم حکم مأموريت يا جلب مرا داريد که گفت: از امنيت هستم و بايد با من به اداره امنيت بيايي! ....و الفاظ رکيکي که احتمالاً لايق خود و خانواده اش بود را نثار من کرد و با ايجاد هياهو سعي در ترساندن من نمود! بيشک سيده هاي از تبار حسين را نديده بود که زينب وار در ميانه خيابان بيرق حق خواهي به دستش بگيرد که امروز به چشم خود ديد! تلاشش براي اعزام من به جايي نرسيد و مجبور شد نيروي کمکي طلب کند و اتهامات من را از پشت تلفن احتمالاً به مافوقش بر شمرد... در اين ايام بارها مستقيم و غيرمستقيم مورد تهديد واقع شديم و به شدت تهديد به بازداشت من کردند غافلند از اينکه 'سر دهيم به راه آزادي' من نه فعال سياسي و نه فعال براندازم! اما به لطف حاکميت مردمي، همه مردم سالهاست که فعال سياسي محسوب ميشوند مگر آنکه خلاف آن را اثبات کنند؟! .... برق نفرت از چشمان گرگ صفتش هويدا بود، درنده خويي از وجودش فوران ميکرد ... قصد نداشتم اين مطالب را بنويسم اما سکوت در برابر ظالم اگر بدتر از ظلم نباشد کمتر از آن نيست. پيامش روشن بود به زودي نزد ما خواهي آمد اين پيام آشنا بود چرا که به ستار هم گفته بودند به زودي رخت سياه بر تن مادرت خواهيم کرد. در پايان هشدار ميدهم سحر بهشتي آماده است تا در راهي که برادرش جانفشاني کرد جان خويش را هديه نمايد پس تهديد را رها کنيد يا ما را به حال خويش وا بگذاريد يا مأموريت خودرا انجام دهيد. مدتهاست خانوادهاي مانندما شمارا واگذار کرده اند به خدايي که داد مظلوم را خواهد گرفت».