۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

کنگره ايالات متحده - نمايشگاه تروريسم رژيم آخوندي و نقض حقوق‌بشر در ايران

Javdanehha  جاودانه ها   29.12.2015


سيماي آزادي5/10/94:
« سازمان جوامع ايراني درآمريکا نمايشگاه حقوق‌بشر در ايران وسوابق رژيم آخوندي درتروريسم و سرکوب داخلي را به‌مدت ۴روز در مجلس نمايندگان آمريکا برگزار کرد. اين نمايشگاه که تصاويري از جنايات رژيم در داخل، و تاريخچه اعمال تروريستي رژيم و مزدوران وابسته‌اش را درسراسر دنيا درمعرض ديد نمايندگان و مشاوران کنگره قرار داده بود با استقبال گسترده آنها مواجه شد. در اين نمايشگاه ۸ تن ازاعضاي مجلس نمايندگان از کميته‌هاي خارجي و قواي مسلح و نظارت بر امور دولت وکميته بودجه ضمن بازديد از نمايشگاه، طي سخناني، رژيم ايران را ناقض اول حقوق‌بشر مردم ايران وحامي اصلي تروريسم دولتي درجهان معرفي کردند وبرگزاري اين نمايشگـاه را اقدامي ارزشمند درافشاي جنايات رژيم عليه مردم ايران ارزيابي کردند.
قاضي تدپو در سخنان خود، با يادآوري اين‌که رژيم ايران اولين رژيم حامي تروريسم در جهان است که در سراسر جهان دست به قتل و جنايت مي‌زند گفت: جامعه بين‌المللي، به‌ويژه ‌ايالات متحده آمريکا بايد رژيم ايران را به‌خاطر اعمال جنايتکارانه، عليه مردم ايران و مردم کشورهاي منطقه و ساير نقاط جهان مورد حسابرسي قرار بدهد. من به‌عنوان رئيس زيرکميته تروريسم در کنگره آمريکا، به افشاي جنايات رژيم ايران عليه بشريت ادامه خواهم داد.
خانم ايليانا رزلهتينن رئيس زيرکميته خاورميانه و شمال آفريقا در کنگره آمريکا از اين نمايشگاه، بازديد کرد.
ايليانا رزلهتينن در سخنان خود، با اشاره به ردپاي رژيم در طراحي و اقدامات تروريستي در سطح جهان از جمله انفجار مرکز يهوديان در بويئنس آيرس، گفت: اين يک امر عادي شده است که اثر انگشت رژيم ايران، هر جا که خشونتي رخ داده، مشاهده مي‌شود. من مي‌خواهم از دوستان خوبم در جوامع ايرانيان مقيم آمريکا بار ديگر به‌خاطر افشاي تهديدات و جنايات اين رژيم به‌ويژه عليه ساکنان ليبرتي تشکر کنم. ما رژيم ايران را براي اين جنايات وحشيانه عليه بشريت مسئول مي‌دانيم.
دينا روهرا باکر رئيس زيرکميته آسيا و اروپا در کنگره آمريکا بعد از بازديد نمايشگاه به سخنراني پرداخت. دينا روهرا باکر در سخنان خود گفت: اين‌جا نمايشگاهي است که خيلي از آمريکاييان وقتي آن را ببينند، متعجب خواهند شد. چرا که دولت ما سعي مي‌کند اين جنايات وحشيانه، و غيرقابل باور که توسط آخوندها در ايران انجام شده است را بپوشاند. روهرا باکر ضمن قدرداني از اقدامات ايرانيان مقيم آمريکا در افشاي جنايات رژيم عليه مردم ايران و تروريسم صادراتي اين رژيم به کشورهاي منطقه و ساير نقاط جهان خطاب به رزمندگان آزادي در ليبرتي گفت: به ساکنان کمپ ليبرتي: شما به‌رغم اين‌که در شرايط بدي هستيد، اما در خط مقدم هستيد، و شما فراموش نشده‌ايد. شما به ما، يعني به آمريکا يادآور مي‌شويد که رژيم آخوندها براي رسيدن به اهدافش مردم را ترور مي‌کند، و مي‌کشد. اين پيامي است که شما با به خطر انداختن جان خود، به ما مي‌رسانيد. پس فکر نکنيد که شما فراموش شده‌ايد، و يا از شما قدرداني نمي‌شود. رژيم آخوندها در ايران يکي از خطرناکترين تهديدات براي غرب است، چون در اقدامات تروريستي، مثل حملاتي که شما تجربه کرده‌ايد، دست دارد. پس ما براي دستيابي به حفاظت و امنيت شما در کمپ ليبرتي تلاش خواهيم کرد، در حاليکه مي‌دانيم شما نقش مهمي در افشاي بيرحمي رژيم براي دنيا داريد. موفق باشيد،

 سخنران ديگر اين برنامه نماينده رابرت پتينجر بود. وي درسخنان خود خطاب به مردم ايران گفت: من و بسياري از نمايندگان ديگر در کنگره آمريکا براي خواست تغيير رژيم حاکم بر ايران درکنار شما هستيم. تا پيروزي محقق شود و دموکراسي در ايران برپا گردد.
وي با يادآوري اقدامات تروريستي و حمايت رژيم حاکم بر ايران از تروريسم در سطح جهاني، مماشات با رژيم از سوي دولت آمريکا و کشورهاي غربي و تهديدهايي را که متوجه صلح و امنيت بين‌المللي مي‌کند را برشمردم و سپس افزود: من از خانم رجوي خيلي تشکر مي‌کنم. از او و از تلاشش براي تغيير رژيم در ايران کاملاً حمايت مي‌کنم. من افتخار صحبت کردن با او را در هفتم ژوئن در پاريس داشته‌ام. من به همراهي با شما ادامه خواهم داد تا به تعهداتمان برسيم. و کشور ايران را در آزادي ببينيم.
نماينده کنگره ترنت فرانکس در سخنان کوتاه خود در نمايشگاه نقض حقوق‌بشر و اقدامات تروريستي رژيم در کنگره آمريکا گفت: امروز خيلي روز ناراحت‌کننده‌يي براي من بود، وقتي که اين نمايشگاه را ديدم که برخي از ستمها و ظلمهاي رژيم ايران را به نمايش مي‌گذارد. ما خطر رژيم ايران را درک مي‌کنيم، و مردم ايران را دوست داريم. مي‌دانيم که آنها توسط اين رژيم سرکوب مي‌شوند. وي ضمن تقبيح سياستهاي مماشاتگرايانه دولت آمريکا، بر حمايت مجدد خود از مقاومت ايران براي آزادي و حاکميت مردمي تأکيد کرد و فعاليتهاي ايرانيان مقيم آمريکا براي افشاي جنايات اين رژيم عليه مردم ايران را مورد تقدير قرار داد.
نماينده مايک کافمن در سخنان کوتاه خود در نمايشگاه در کنگره آمريکا خطاب به مردم ايران گفت: ايالات متحده در تلاش مردم ايران براي دستيابي به آزادي و دموکراسي در کنار آنهاست؛ رژيم ايران بزرگ‌ترين صادرکننده بي‌ثباتي و تروريسم نه تنها در منطقه خاورميانه بلکه درسراسر جهان است. مامخالف رژيم ايران هستيم، ما درمبارزه مردم ايران براي حقوق‌بشر، دوشادوش آنها ايستاده‌ايم.
تام مک کلينتاک در سخنان خود در اين نمايشگاه گفت: بدانيد که درد رنجي که بر شما وارد مي‌شود از چشم ديگران پوشيده نيست. مردم آمريکا شاهد هستند، مردم جهان از آن آگاه هستند. عدالت براي هميشه خاموش نخواهد ماند. استقامت کنيد، و بدانيد که تنها نيستيد. / آلکس موني نماينده ديگر کنگره آمريکا ضمن بازديد از نمايشگاه طي سخناني بر تعهد خود در حمايت از آزادي مردم ايران و مقابله با تروريسم رژيم تأکيد کرد».