۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

فراخوان به امضاي نامه براي آزادي گروگانها

          

تاریخ ایجاد در 08 مهر 1392
                          
جناب آقاي اوباما رييس جمهور ايالات متحده آمريكا،
در اولين ساعات اول سپتامبر 2013 نيروهاي تحت امر مالكي نخست وزير عراق به ساكنان غير مسلح كمپ اشرف در عراق، حمله كردند 52 تن از آنان را اغلب با دستان بسته و شليك تير خلاص اعدام كردند و 7 نفر شامل شش زن را ربودند. اين حمله بدستور خامنه اي ولي فقيه رژيم ايران انجام و در ملاقات قاسم سليماني فرمانده نيروي تروريستي قدس با مالكي هماهنگ شده بود. اين اعدام جمعي و آدمربايي از مصاديق بارز جنايت عليه بشريت است و نبايد در مقابل آن سكوت و بي عملي پيشه كرد.
دولت عراق در اجراي دستورات رژيم ايران گروگانها را تحت شديدترين شكنجه و بد رفتاري به بند كشيده است، اما براي اينكه دستش براي هر جنايتي باز باشد و بتواند آنها را به سادگي به رژيم ايران تحويل دهد، وجود آنها در عراق را انكار ميكند. اين در حاليست كه هم خانم اشتون نماينده عالي اتحاديه اروپا و هم كميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد تاييد كرده اند كه گروگانها در عراق هستند و در تهديد استرداد به رژيم ايران قرار دارند.
دولت آمريكا بارها در قبال سلامت و امنيت 7 گروگان و 52 مجاهدي كه به شهادت رسيدند، كما اينكه 3000 ساكن ليبرتي متعهد شده بود. دولت آمريكا در 2004 به همه آنها كارت پروتكتدپرسن داده است. ساكنان اشرف با تضمينهاي وزير خارجه شما به ليبرتي رفتند و ساكنان اشرف با امضاي دولت شما در آنجا ماندند. از اين رو ما شما را به اقدامات ضروري براي تحقق موارد زير جلب ميكنيم:
اولا: تلاش براي آزادي بلادرنگ 7 گروگان ربوده شده توسط نيروهاي تحت امر مالكي
ثانيا: استقرار تيم ناظر ملل متحد و نيروهاي كلاه آبي در ليبرتي بطور شبانه روزي و تامين حداقل الزامات حفاظتي مانند تي والها، كلاه و جليقه حفاظتي و... تا انتقال همه ساكنان به اروپا و آمريكا
ثالثا: برعهده گرفتن تحقيقات در مورد قتل عام اول سپتامبر توسط دبيركل و كميسر عالي حقوق بشر و احاله پرونده به شوراي امنيت براي محاكمه و مجازات جنايتكاران.
----------------------------------------------------------------------------
1-    برای امضای نامه لطفا مشخصات خود، شامل نام، نام خانوادگي، كشور محل استقرار و عنوان (تخصص، حرفه، مدرك تحصيلي يا ..... در ايران يا خارج از ايران) را به ایمیل زیر ارسال کنید:
Seven.hostages@gmail.com این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
2-    از دوستان و آشنايتان دعوت كنيد اين نامه را امضا كنند.
 
3-    آدرس وبلاگ امضا ها: