۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

اخلال و كارشكني عمدي اطلاعات آخوندها و مزدوران در انتقال مجاهدان ليبرتي به خارج از عراق


اخلال و كارشكني عمدي اطلاعات آخوندها و مزدوران در انتقال مجاهدان ليبرتي به خارج از عراق

 


·اخلال و كارشكني در حالي صورت مي گيرد كه مزدوران اطلاعات آخوندها موظفند براي ساكنان اشرف و ليبرتي اشك تمساح بريزند

 

رژيم آخوندها خشم خود را از موافقت دولت آلمان با انتقال گروهي از ساكنان ليبرتي به نمايش گذاشت. شمار زيادي از رسانه هاي رژيم در يك خبر كليشه يي با تحريف و مثله كردن گزارش روزنامه آلماني کلنراشتات آنسايگر نوشتند: آلمان 97تن از اعضاي مجاهدين را كه «پيش تر در آلمان پرونده پناهندگي داشته اند» پذيرفته و «77 نفر از آنها قرار است به شهر کلن فرستاده شوند... مسئولان کلن از جمله رئيس شوراي شهر به اين تصميم به شدت اعتراض کرده و حضور اين افراد که سابقه فعاليتهاي نظامي، تروريستي و زندگي فرقه‌يي داشته‌اند را مخل امنيت شهروندان کلن مي‌داند».

رسانه هاي رژيم (از جمله شبكه خبر، خبرگزاري نيروي قدس موسوم به تسنيم، سايتهاي هابيليان و انجمنهاي وابسته به وزارت اطلاعات ، مردم سالاري و...) كه به درج اين خبر پرداخته اند، از كارشكني و اخلال مزدوران تحت عنوان «اعضاي سابق مجاهدين» پرده برداشته و به رغم اشك تمساح ريختن براي ساكنان اشرف و ليبرتي، نوشتند: «درپي انتشار خبر پذيرش 97 تن در آلمان، گروههاي متشکل از جدا شده‌هاي اين سازمان با ارسال نامه و ايميل به مسئولان کلن و دولت آلمان با يادآوري اعمال خشونت‌آميز اعضاي اين گروه نسبت به کنترل دقيق آنها هشدار دادند... و نام برخي تشکلها در آلمان «که با ظاهر پوششي به فعاليت براي سازمان منافقين مشغولند» را به اطلاع اين مقامات رساندند.

”كُر“ هماهنگ وزارت اطلاعات در مورد انتقال گروهي از ساكنان به آلمان، جزيي از سياست اخلال و كارشكني عمدي رژيم آخوندي در موضوع انتقال مجاهدان اشرفي به كشورهاي ديگر است.

خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت بارها تأكيدكرده است: «خواست واقعي رژيم آخوندي اين نيست که مجاهدين، اشرف يا عراق را ترک کنند؛ هدف، نابودي فيزيکي مجاهدين يا تسليم آنهاست. گزينه سومي در کار نيست... سردمداران رژيم اين را به صراحت مي‌گويند كه مجاهدين بايد از روي كرة زمين پاكسازي شوند و (از) هر كشوري كه آنها را بپذيرد» (گردهمايي بزرگ ايرانيان- اول تير92 و كنفرانس در مقر ملل متحد 28 شهريور).

مواضع و اظهارات ارگانها و مهره ها و رسانه هاي رژيم در اين خصوص، عاري از هر گونه ابهام است : 

- حقيقت پور «نايبرئيس کميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس» ارتجاع گفته بود :«اميدوارم کل کره زمين از لوث وجود منافقين پاک شود» (خبرگزاري نيروي تروريستي قدس-21شهريور).

- آصفري عضو همين كميسيون گفت: «بدون شك هر كشوري كه به منافقين سكني دهد مورد گلايه جمهوري اسلامي ايران خواهد بود و ايران ارتباط خود را با آن قطع ميكند» ( تلويزيون شبكه خبر رژيم--در روز 22 شهريور).

-در  روز 23شهريور،  پاسدار سرتيپ اسماعيل كوثر، عضو ديگر «كمسيون امنيت» رژيم گفت: « هيچ كشور ثالثي حق ندارد بهصورت متمركز آنها را بپذيرد تا آنها سازمان منسجم خود را حفظ كنند… ما در مجلس پيگيري خواهيم كرد تا همه اينها را تحويل ايران دهند» (خبرگزاري مهر آخوندي).

- امام جمعه هاي رژيم نيز در روز23شهريور در بسياري از شهرها طبق توجيهات گشتاپوي آخوندي«ضمن تقدير از دولت عراق مبني بر بيرون راندن گروهك منافقين از پادگان اشرف» گفتند : «هيچ كشوري نبايد اين گروهك را به پناهندگي قبول كند بلكه بايد اينها را به جمهوري اسلامي تحويل دهند».

-همزمان، يدالله جواني، مشاور نماينده خامنه اي در سپاه پاسداران، گفت: «هيچ كشوري حاضر نخواهد بود يك گروهك تروريستي را در كشور خود جاي دهد. امروزه آمريكاييها و كشورهاي اروپايي به هيچ عنوان حاضر نيستند به منافقين پناه بدهند و آنها را در كشور خودشان پذيرا باشند» (سايت تابناك ، متعلق به سركرده  پيشين پاسداران).

- روزنامه حكومتي جمهوري اسلامي نيز در همين روز نوشت: «مجاهدين مثل ميكربهاي آلوده در هر نقطه قرار گيرند آن‌جا را آلوده مي‌كنند... بنا بر اين، چاره اينست كه سازمانهاي بين‌المللي و تمام كشورها اين گروه را در فهرست سياه قرار دهند و ... با يك تصميم همه‌جانبه و بين‌المللي براي هميشه ريشه‌كن شود. امروز كه گروهك تروريستي منافقين در سراشيبي قرار دارد، چنين تصميمي مي‌تواند خطر اين گروهك را براي هميشه از بين ببرد».

- در روز 25 شهريور، حسين نقوي، سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ارتجاع،  اعلام كرد: «ايران نسبت به روابط خود با کشورهاي پذيرنده منافقين تجديد نظر مي کند» (سايت «باشگاه خبرنگاران» وابسته به وزارت اطلاعات).

- در روز 30شهريور، كيهان ارگان خامنه اي، نوشت: «دولت بايد به طور مستمر با مقامات عراقي در حال رايزني براي اخراج کامل منافقين از خاک اين کشور و تعطيلي کمپ ليبرتي باشد. با توجه به اين که دولت مستقر در عراق روابط نزديکي با ايران دارد انجام اين مهم کار چندان سختي نيست... تهديد هر چه قدر دورتر باشد به همان اندازه نيز از تاثيرش کاسته مي شود... رئيس جمهور و وزير امور خارجه کشورمان با سخنرانيها و انجام مصاحبه ها اين پيام صريح و قاطع را به دولتهاي جهان و به خصوص کشورهاي منطقه ارسال کنند که جمهوري اسلامي ايران هرگز به هيچ کشوري اجازه نمي دهد اين گروهک تروريستي را در خاک خود مستقر کند و در صورت چنين اقدامي بايد منتظر عواقب سياسي و اقتصادي و احياناً امنيتي آن نيز باشد».

كميسيون امنيت و ضد تروريسم شوراي ملي مقاومت، توجه به نكات زير را ضروري مي‌داند:

1-    برخلاف رسانه هاي حكومتي، روزنامه كلنر اشتات آنسايگر در روز 25 سپتامبر ضمن درج مخالفت برخي مقامات محلي با پذيرش 77ساكن ليبرتي نوشت: «از آنجا كه آنها پيش از آن به عنوان پناهنده‌  به رسميت شناخته شده در شهر كلن سكونت داشتند، اكنون مي‌توانند بر اساس تصميمات  وزارت كشور فدرال و وزارت داخله ايالت نورد راين وستفالن به همين جا بازگردند». به نوشته روزنامه، از نطر وزير كشور فدرال، اين افراد تهديد امنيتي براي آلمان ندارند و وزارت كشور ايالت نورد راين وست فالن در پي درخواست وزارت كشور با انتقال آنها  موافقت كرده است.

2- مزدوران اطلاعات زير عنوان «اعضاي  سابق مجاهدين» در داخل يا خارج كشور، صرفاً مهره هاي رژيم آخوندي براي پيشبرد سياست جاسوسي و تروريسم، يا به قول خودشان پاك كردن كره زمين از وجود مجاهدين، هستند.

3- كارشكني رژيم در انتقال مجاهدين به خارج، در حاليست كه مزدوران اطلاعات موظفند با فراخوانهاي صوري براي انتقال مجاهدين به كشورهاي ثالث براي آنها اشك تمساح بريزند! آنان در حاليكه از هيچ كاري براي انصراف كشورهاي ميزبان از پذيرش مجاهدان خوداري نمي‌كنند، بايد ادعا كنند «رهبري مجاهدين» مانع است. 

كميسيون امنيت و ضد تروريسم شورا ، وحشت همه جانبه و فراگير فاشيسم مذهبي از مقاومت ايران را از نشانه هاي دوران سرنگوني اين رژيم ارزيابي مي كند. رژيمي كه براي حفظ خود بيش از گذشته به توطئه‌هاي ضدانساني دست مي‌زند. اما در برابر پايداري و ايستادگي مردم و مقاومت ايران دوام نخواهد آورد.

شوراي ملي مقاومت ايران

كميسيون امنيت و ضد تروريسم

7 مهر 1392(29سپتامبر 2013)