۱۳۹۲ شهریور ۲۱, پنجشنبه

به گواهي عكسها نيروهاي مهاجم در قتل عام اشرف، نيروهاي ويژه تحت امر نخست وزيري عراق هستند


 

قتل عام و اعدام دست جمعي در اشرف- شماره 41


به گواهي عكسها نيروهاي مهاجم در قتل عام اشرف، نيروهاي ويژه تحت امر نخست وزيري عراق هستند

 

7 گروگان اشرفي توسط اين نيروها ربوده و به مقر آنها در نزديكي فرودگاه بغداد منتقل شدند

 

عكس نيروهاي مهاجم در قتل عام و اعدام دستجمعي 10 شهريور در اشرف به خوبي نشان مي‌دهد كه آنها از نيروهاي ويژه و تحت امر نخست وزيري عراق هستند. مقر اين نيروها از جمله شامل نيروهاي ويژه، پليس فدرال، سوات و لشكر طلايي كه در قتل عام مجاهدان اشرف و ربودن 7 تن از آنها شركت داشته اند، فرودگاه بغداد است.

به ضميمه  عكس نيروهاي مهاجم و عكس نيروهاي ويژه در لباس رسمي آنها ديده مي شود. اين عكسها به خوبي نشان مي دهد كه مهاجمان از همان نيروهاي ويژه هستند، با همان لباس و كلاه و تجهيزات. اين نيروها قبل از شروع عمليات كاپشن‌هاي نظامي خود را در آورده بودند.

به اين ترتيب روشن مي‌شود جنايت عليه بشريت در اشرف در 10 شهريور به درخواست و با طرح رژيم ايران و توسط نيروهاي عراقي صورت گرفته است. فرماندهي اين عمليات جنايتكارانه را فاروق الاعرجي، رئيس دفتر فرماندهي كل قوا، در نخست وزيري و سرلشكر جميل شمري رئيس پليس ديالي در صحنه بر عهده داشتند.

7 گروگان اشرفي نيز توسط همين نيروها ربوده شده و به نزديكي فرودگاه منتقل شدند و در 10شهريور توسط همين نيروها با هليكوپتر به العماره منتقل شدند تا به رژيم ايران مسترد شوند. اين كه دولت عراق مدعي است از گروگانها بيخبر است، دروغ محض است.

مقاومت ايران بار ديگر خواستار اقدام فوري دولت آمريكا و ملل متحد براي آزادي گروگانها و جلوگيري از استرداد آنهاست. همه گروگانها به تصريح كميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد پناهجو و افراد مورد نگراني هستند و كميسر عالي پناهندگان ملل متحد بايد طبق اصل نان رفولمان براي آزادي آنها در اسرع وقت اقدام كند.

 

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

21شهريور1392 (12سپتامبر2013)