۱۳۹۵ شهریور ۱۰, چهارشنبه

درک اوج صدق و فدا و نيز درک مظلوميت و معصوميت و تعهد قهرمانان اشرف

Javdanehha        جاودانه ها
    
جاودانه ها: پيام زنداني سياسي علي معزي، به‌مناسبت سالروز قتل عام دهم شهريور ۹۲- کهکشان زهره




جاودانه ها:‌ دهم شهريور 92 پايداري خونفشان و رشادت بار آخرين گروه اشرفيان، ايستادگي را تکثير و اشرف را جاودانه ساخت.
درک اوج صدق و فدا و عظمت حادثه و نيز درک مظلوميت و معصوميت و تعهد آنها، از ظرفيت من خارج است اما احساساتي هست که درون انسان را منقلب مي‌سازد. جمعيتي معدود در کيفيتي عظيم و مقاومت با دستان خالي، امانت سنگين نسلها را از کوران حوادث گذر داده و به کهکشان زهره سپردند.
ياد باد از آن 52تن پاکباختگان و تابندگان ابدي، مجاهداني هم‌چون زهره قائمي و ژيلا طلوع، گيتي و حسين و ديگر ستارگان جاودان. صلوات‌الله عليکم و علي ارواحکم و علي اجسادکم و علي اجسامکم وعلي شاهدکم و علي غائبکم و علي ظاهرکم و علي باطنکم . درود و رحمت خداوندي بر شما و بر جانهاي پاک و تن‌ها و پيکرهاي شما باد. در اين مقطع نيز تثبيت شد که هيچ مانعي نمي‌تواند راه مبارزه براي حقوق مسلم مردم ايران را بر مجاهدانش ببندد.
اينگونه قرباني پرداختن براي آزادي و دموکراسي واقعي، آن هم در قرن بيست يکم ناشي از بي‌مسئؤليتي مراجع و مجامع جهاني است. بلافاصله پس از پايان حادثه رژيم رنگ و رو باخته و مستاصل و درمانده خود را با ننگي که وبال گردنش شده بود تنها يافت. بطوريکه در تلويزيون شعبده باز خود نخست اعلام کرد که مجاهدين داخل اشرف در درگيري داخلي بين خود همديگر را کشته‌اند. اما ساعتي بعد مدعي شد که ملت عراق به اشرف حمله کرده است. در مرحله سوم هم که معلوم شد فاجعه و جنايت توسط نيروهاي ويژه تحت‌امر مالکي و با همکاري و هماهنگي اربابانش صورت گرفته است.

بيگمان عزت و سر فرازي از آن مجاهدان متعلق به ملت ايران و خواري و شکست تاريخي از آن دشمنان مردم خواهد بود. و سيعلم الذين ظلمو اي منقلب ينقلبون علي معزي.زندان مركزي كرج.شهريور 1394».