۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

ملکی:‌ ضربه سعيد طوسي به رژيم بزرگتر از نوار منتظري است

Javdanehha        جاودانه ها

ضربه سعيد طوسي به رژيم بزرگتر از نوار منتظري است



دکتر محمد ملکی – سه شنبه 4 آبان 95 
دکتر محمد ملکی در گفتگویي با "دُرّ تی وی" با اشاره به فساد اخلاقی قاری محبوب رهبر نظام گفت، سعید طوسی اعلام کرده که اگربا من کار داشته باشید، با خودم ۱۰۰نفر را پایین میکشم و این عمق و عظمت فاجعه را نشان میدهد و ضربه ای که این رسوایی به حاکمیت زد بیش از ضربه فایل صوتی آیت الله منتظری بود. 
دکتر محمد ملکی در ارتباط با فساد ۱۰۰۰میلیاردی رییس قوه قضائیه گفت، مسئولان نظام خود را مالک ثروت و ناموس مردم ایران می دانند .....
مجري: .. (سئوال راجع به فساد رژيم و مهره خامنه اي)...
دكتر ملكي : من بعنوان يك ايراني واله نميدونم راجع به اين ... چي بگم... ما از روز اولي كه اين نظام روي كار آمد و از روز اول كه ديديم و شاهدش بوديم من خودم شاهد بودم كه در فرودگاه مهرآباد وقتي آقاي خميني وارد شدن چه صحنه هايي بوجود آمد، در دانشگاهها چه بلاهايي سر من و همكارانم آمد وقتي گفتيم در دانشگاهها را نبنديد همه گروهها هستند، اون گروهي كه دست جمهوري اسلامي بود و ميخواست همه رو بدست بگيره و ... دانشگاه رو دردست بگيره و گرفت و من كه دم از استقلال دانشگاه ميزدم در اداره دانشگاهها بايد سهيم باشم، ... چه بلاهايي سر من آوردند آقاي لاجوردي كه دادستان دادگاه من بود و آقاي محمدي گيلاني كه كيفرخواست اتهامات من رو خوندن به شكل مسخره اي كه به اشد مجازات بايد ايشان محكوم بشن و دوبار تقاضاي اعدامم را كرده بود( راجع به خودش)، اين سي و هشت سال و خورده اي كه متلاشي كردن و ... گفتن كه به چه دليل اين نظام يك نظام اسلامي و ... دلخواه مردم و استقلال وآزادي و جمهوري اسلامي براي مردم نيست ... چرا گفتيم؟ مسئله فساد و فحشا و ... من نسبتا آخوندها رو خوب ميشناسم چون از قبل از انقلاب با اينا مراوده داشتم و هرجلسه اي ميخواستن شركت بكنن و ... من استاد دانشگاه بودم بمن ميگفتن منو اينجا ببر و ... اونجا چون يك پيكان داشتم، اينكارو ميكردم و در خدمت شون بودم حالا چه كمكهاي مالي و ...بچه هاي شميرون اسم من رو ميگفتن محمد آخوند كش (AkhondKesh)...
آخوندها معروف هستن در اين مسائل... ولي تا اين حد فكر نميكردم كه ديگه قاري مخصوص حكومت و رهبر و ... براي افتتاح مجلس و .. كه قرائت قرآن بخونه دست به يك همچي كاري بزنه.. براي حكومت فاجعه هست... يك سري عوام الناسند مردم ايران تحت تاثير احساس و گفته ها هستن و فكر ميكنن آخوند هرچي ميگه درسته و راسته و قابل اعتماده... اين جريان به اونها هم ثابت كرد كه قابل اعتماد نيستن. اين يك نمونه ست. وقتي كه خود آقاسعيد سعيد طوسي در حرفاش گفته بود كه اگر منو زياد اذيت كنين من صدتا رو ميكشم پايين اين نشاندهنده عظمت فاجعه ست..