۱۳۹۶ فروردین ۱۷, پنجشنبه

مريم رجوي: راي حقيقي مردم ايران سرنگوني تماميت نظام ولايت فقيه همين و بس

Javdanehha       جاودانه ها



نمايشات بي محتوا و شعبده بازيهاي آخوندهاي دژخيم براي به اصطلاح ”انتخابات رياست جمهوري“ در ميهن اسيرمان يكبار ديگر در شبكه هاي اجتماعي ملاها شروع به جولان دادن كرده است. با بكار گيري الفاظي شبيه اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدال گرا و ..... تلاش ميكنند مردم ستمديده مان را يكبار ديگر سرگرم كنند در صورتيكه بر خلاف همه ي قوانين رايج جهاني نشاني از مفهوم انتخابات مردمي يعني وجود انواع احزاب و سازمانهاي مخالف و اپوزيسيون در آن نيست و عليرغم اين حتي حاضر به راه اندازي انتخابات فرمايشي در درون خود رژيم نيستند و در آنجا هم تنها مهندسي انتخابات است كه عمل ميكند و كسي از صندوقها بيرون ميايد كه در نهايت باب ميل ولايت سفياني ملاها باشد.


بقول خانم مریم رجوی: «نمایش‌های مسخره انتخاباتی رژیم نامشروع ولایت فقیه از فردای ۳۰خرداد۱۳۶۰ از جانب مردم و مقاومت ایران تحریم بوده و تا زمان سرنگونی و برقراری حاكمیت مردم به‌جای حاكمیت آخوندی تحریم خواهد بود.
رأی حقیقی مردم ایران این است:  سرنگونی تمامیت نظام ولایت فقیه همین و بس.
بنابراین، به‌دولت‌های غرب خاطرنشان می‌کنم که به دام فریب‌ها و نمایش‌های انتخاباتی این رژیم نیفتید و مردم ایران را قربانی نکنید. سیاست نادیده گرفتن حقوق بشر و آزادی و مقاومت مردم ایران دیگر قابل ادامه دادن نیست.»