۱۳۹۴ بهمن ۴, یکشنبه

فراخوان کميته بين‌المللي در جستجوي عدالت: رژيم ايران مطلقاً غيرقابل اعتماد است

Javdanehha  جاودانه ها 24.01.2016


سيماي آزادي

دكتر آلخو ويدال كوادراس : 
جلوگيري از دستيابي رژيم ايران به بمب اتمي يک پيروزي براي صلح و امنيت بين‌المللي و يک پيروزي براي مردم ايران و اپوزيسيون دموکراتيک آن است.

جامعه جهاني بايد از جنبش مقاومت ايران و پرزيدنت آن مريم رجوي تقدير کند چرا که بدون تلاشهاي اين اپوزيسيون اين پيروزي امکانپذير نبود.

« کميته بين‌المللي در جستجوي عدالت به‌رياست دکتر آلخو ويدال کوادراس طي بيانيه‌اي درباره لغو تحريمهاي بين‌المللي پس از توافق اتمي با رژيم ايران اعلام کرد:” جلوگيري از دستيابي رژيم ايران به بمب اتمي يک پيروزي براي صلح و امنيت بين‌المللي و يک پيروزي براي مردم ايران و اپوزيسيون دموکراتيک آن است. جامعه جهاني بايد از جنبش مقاومت ايران و پرزيدنت آن مريم رجوي تقدير کند چرا که بدون تلاشهاي اين اپوزيسيون اين پيروزي امکانپذير نبود.“ در اين بيانيه آمده است: ”تجربه سه دهه گذشته نشان مي‌دهد اين رژيم مطلقاً غيرقابل اعتماد است و جامعه جهاني و به‌خصوص آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مي‌بايست با استفاده از تمامي مکانيزمها و با هوشياري کامل از تخلفات رژيم در زمينه اتمي جلوگيري کند.“ دکتر آلخو ويدال کوادراس شوراي امنيت ملل‌متحد و کشورهاي 1+5 و آژانس بين‌المللي اتمي و کشورهاي منطقه که در معرض خطر مستقيم صدور تروريسم و بنيادگرايي رژيم آخوندي قرار دارند را به انجام اين اقدامات فراخواند: الف. رژيم ايران مي‌بايد به‌خاطر نقض وحشيانه و سيستماتيک حقوق‌بشر و اعمال نفوذ در عراق و سوريه و لبنان و يمن از سوي شوراي امنيت ملل‌متحد مورد مواخذه قراردهد/ ب. يک نظارت بين‌المللي بر هزينه کردن اموال آزاده شده ايران، بايد اعمال شود. / ج. تحريمهاي مربوط به نقض حقوق‌بشر و صدور تروريزم تقويت شوند. /د. آژانس بين‌المللي اتمي براي جلوگيري از غافلگيري، از نزديک با شوراي ملي مقاومت همکاري کند».