۱۳۹۴ بهمن ۳, شنبه

پيام افشين بايماني از درون زندان

Javdanehha  جاودانه ها  23.01.2016



حسنک کجايي؟! - افشين بايماني



  ظريفي مي گفت اصولا حسن ها در طول تاريخ و فرهنگ ايران نقش مهمي داشته اند از حسنک وزير تا سيدحسن جوري از حسن کچل تا شيرحسن نصرالله و از حسن صباح گرفته تا همين حسن روحاني خودمان ٌمردي که از زير سياست هاي تپليستي محمود خان احمدي نژاد و در ميان کشاکش دعواي راست سنتي با راست مدرن به جنگ اصلاح طلبان مطيع امر رهبر با اصول گرايان به پادويتي ناگهان سربرآورد و الحق که بسيار هم خوش اقبال بود. حسن روحاني تبديل شد به قهرماني که به يک کرشمه بخت محمد مکري را به سياهي نشاند و به يک اشاره فجوهات تلويزيوني مهمي را نصيب ان سيد حسن نصرالله که مست از نشخوار دلارهاي نفتي هلال شيعي در گروي لبنان گرد و خاک مي نمود و سلسله همگان را در پي داشت.
چه متشکريم…! چه متشکريم حسن! در عرصه داخلي هم يک تنه تيم ملي فوتبال را به جام جهاني برد و عرق نکرده تيم واليبال امريکا را در هم کوبيد و باز هم کف و سوت در داخل… چه متشکريم حسن!
مولودي که معلوم نشد از استين سياست مداران به پستو خزيده روحانيون بيرون جهيده و يا به واقع به دستور عاليجناب سرخ پوش وارث آن سيد نازک طبع عبا شکلاتي است که از اصلاح طلبي برداشت حداقلي در حد يک رفرميست را داشت اما آنچه مهم است اينکه اين بار هم يک حسن ديگر ظهور کرد تا طالع سعد بر تارک حاکميت بنشاند و مهم تر اينکه قرار نيست شکم مردمان را با هيجان و کف و سوت سير کرد و مردم مطالبات ديگري به غير از برگزاري سخنراني هاي کشور هم دارند. حال هيجانات فرونشسته کاندرو شقشقته فقدت. در اين بين آنچه از حسن روحاني بيان شده تکيه بي اندازه او بر کليدي است که رهبر ايران براي بده بستان و يا همان نرمش قهرمانانه در موضوع هسته اي در جيب او گذاشته و به نظر مي رسد ايشان اين کليد را شاه کليد همه درد و گرفتاري مي بيند. امروز در افسانه اجراي برجام يعني آن چيزي که کعبه آمال همه حاکميت به نظر مي رسد قرار داريم و معتقدم اين روز نه تنها روز جشن حاکميت نخواهد بود که روز اغاز باز شدن مشت خالي حکومت در حل مشکلات مردم است.
دوران فرافکني و انداختن مسئوليت تمام بدبختي ها و فلاکت هايي که در اصل ناشي از بي کفايتي حکومت است به گردن تحريم ها پايان ميابد و مردم به مرور و با برآورده نشدن مطالباتشان در عرصه اقتصادي و سياست داخلي گرفته تا مسائل حقوق بشري رو در روي آخوندي خواهند ايستاد که در قم علماي حوزه عمامه ي حجت الاسلامي بر سرش نهاده اند و در ولاسکو سياست مداران انگليسي کلاه حقوق. روزي که نداي مردم حاکميت را به خود خواهد اورد که حسن جان شبت سمور گذشت بر لب تنور گذشت

افشين بايماني – يکشنبه 27 دي ماه 1394-بند2 زندان گوهردشت».