۱۳۹۴ دی ۱۱, جمعه

پاسخ مادر ستار بهشتي به تهديدهاي اطلاعات آخوندي

Javdanehh  جاودانه ها 01.01.2016


سايتهاي اجتماعي
« گوهر بهشتي مادر شهيد ستار بهشتي  در پاسخ به تهديد دخترش سحر بهشتي كه يكشنبه 6ديماه از سوي ماموران وزارت اطلاعات رژيم  با سلاح تهديد به مرگ شده بود گفته است : «من گوهر عشقي مادر ستار بهشتي هستم، ستار من کارگري بود که او را بردند و ۴ روزه کشتند. حالا افتاده اند به جان دخترم سحر. سحر را اولين بار نيست که تهديد کرده‌اند، سحر را چند بار تهديد کرده‌اند. همه بدانند من مادر ستار هستم، اگر «سحر»را هم در «راه ستار» بدهم، دست بر نمي‌دارم، اگر مويي از سر سحر کم بشود، من نظام را مقصر مي‌دانم و نظام بايد جوابگوي من باشد، نه مثل «ستار» که کشتند و من هيچي نگفتم.».  ما ازهيچي نمي‌ترسيم، به ما قبر هم نشان داده‌اند، اين اسلحه‌ها هم اسباب بازي ‌است واين‌ها را هم جمع کنند، ما از اين‌ها نمي‌ترسيم. اين اسباب بازي‌ها را جمع کنند».