۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

تاكيد مجدد خامنه اي بر ادامه فعاليتهاي اتمي در آستانه دور جديد مذاكرات ژنو

تاریخ ایجاد در 29 آبان 1392


در بحبوحه زهرخوران؛ خامنه اي براي حفظ نيروهاي ريزشي نظام در ديدار با بسيجيان بر ضرورت ادامه فعاليتهاي هسته اي رژيم تاكيد كرد. ولي فقيه رژيم هم چنين در ادامه حمايت جنايتكارانه از اسد؛  كشتار شيميايي توسط اسد را منكر شد.
ولي فقيه ارتجاع دراين سخنراني گفت: ”بنده اصرار دارم بر حمايت از مسئولاني كه اجراي كار بر عهده شا ن هست ، از دولت بنده حمايت مي كنم، از مسئولان بنده حمايت مي كنم از مسئولان داخلي مسئولان خارجي ،وظيفه ماست، همه دولت ها من خودم مسئول اجرايي بودم وسط ميدان بودم، سنگيني كار وسختي كار رو با همه وجود احساس كردم مي دانم كه كار اداره كشوركارسختي است، لذا احتياج دارن اينها به كمك من هم كمكشون مي كنم، حمايتشون مي كنم، اين يك طرف قضيه است كه قطعي است.
از آن طرف اصرار دارم برتثبيت حقوق ملت ايران از جمله از مسئله حقوق هسته يى.

اصرار داريم بر اين كه از حقوق ملت ايران يك قدم عقب نشيني نبايد بشه“.
وي ادامه داد: ”ما البته درجزئيات اين مذاكرات مداخله نمي كنيم يه خطوط قرمزي وجود دارد يك حدودي وجود دارد اين حدود بايد رعايت بشود اينرا گفتيم به مسئولين و موظف اند كه اين حدود رو رعايت كنند، از هارت و پورت دشمنان و مخالفان هم واهمه اي نداشته باشند و ترسي به خودشون راه ندهند.
همه اين رو بايد بدانند كه اين تحريم هايي كه عليه ملت ايران بكار برده شده عمدتاً ناشي از كينه ورزي استكباري آمريكاست، كينه آمريكايي، مثل كينه شتري. بنا دارند بر اين كه بر ملت ايران فشار بياورند به اميد اين كه شايد بتوانند ملت ايران را تسليم كنند، اشتباه مي كنند ملت ايران با فشار تسليم هيچكس نخواهد شد.

وي درادامه صحبت هايش درحمايت از جنايت عليه بشريت توسط ديكتاتور سوريه گفت: شنيديد در همين ايام اخير، در همين هفته هاي اخير، شنيديد كه آمريكايي ها از رئيس جمهور گرفته تا ديگران، در باره استعمال سلاح شيميايي در سوريه جنجال بپا كردند، دولت سوريه را متهم كردند كه شيميايي بكار برده است ، من كاري ندارم قضاوت كنم كه كدام طرف بكار برده است. البته قرائن نشان ميداد كه گروههاي تروريستي اين را بكار بردند.
تلويزيون رژيم-29آبان92