۱۳۹۵ مرداد ۲۹, جمعه

تشکیل داعشی جدید توسط قاسم سلیمانی با نام ارتش آزادیبخش شیعی

Javdanehha      جاودانه ها



سرتیپ پاسدار محمدعلی فلکی از فرماندهان سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی در سوریه، در مصاحبه با وب سایت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران موسوم به مشرق در 28 مرداد 95 فاش کرد که خامنه ای "ارتش آزادیبخش شیعی" به فرماندهی قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای دخالت در عراق و سوریه و یمن تشکیل داده است.
سرتیپ پاسدار محمد فلکی از پاسدارانی است که از ابتدای جنگ ضد میهنی با عراق در جبهه بوده و در تیپ ادوات لشکر 10 (ضد) سیدالشهدا فعالیتش را شروع کرده و بعد سال‌ها فرماندهی این یگان را که شامل واحد‌های دیدبانی، خمپاره، اسلحه 106 و مینی‌کاتیوشا یا 107 و... بوده است. وی  در درجه سرتیپ پاسداری بازنشست میشود ولی علیرغم بازنشستگی توسط قاسم سلیمانی برای جنایت علیه مردیم سوریه از سال 1393 به سوریه رفته و در حال حاضر از فرماندهان بالا قاسم سلیمانی در سوریه است.
محمدعلی فلكى، به "مشرق نيوز" روز پنج‌شنبه، 28 مرداد، هدف از تشکیل "ارتش آزادیبخش شیعی" را " نابودى اسرائيل تا ۲۳ سال دیگر" اعلام كرد. اما تاكيد كه "اين ارتش به فرماندهی قاسم سلیمانی در حال حاضر در سه جبهه سوریه، عراق و یمن در حال نبرد است".
پاسدار محمدعلی فلکی در مورد ترکیب نیروهای "ارتش آزادیبخش شیعی" گفت:  " قرار نیست که همه این ارتش از نیروهای ایرانی باشند. در هر منطقه‌ای که احساس می‌شود این ارتش در آنجا نیاز است، با ساماندهی مردم همان منطقه، نیروی لازم تامین می‌شود". وی در مورد نقش سپاه قدس در این ارتش افزود: "ما دنبال این هستیم که بچه‌هایی که می‌توانند آموزش و سازماندهی بدهند و مدیریت کنند به سوریه بروند و نیروهای خود آن مناطق، وارد عمل بشوند".
پاسدار محمدعلی فلکی از موضع یکی از فرماندهان "ارتش آزادیبخش شیعی" در سوریه که مزدبگیرانی از افغانستان را در لشگر باصطلاح فاطمیون در "ارتش آزادیبخش شیعی" بکار گرفته از رفتار بد با افغانی ها در ایران انتقاد کرده و گفته اگر درست با آنها برخورد میشد از دو و نیم میلیون افغانی در ایران نیروی عظیمی برای دخالت در منطقه میتوانستیم داشته باشیم و خواهان تغییر این رویه برای گسترش "ارتش آزادیبخش شیعی" با افغانها شد و خواهان این شد که همانند شیعیان (حزب الله) لبنان و شیعیان (حوثی ها) یمن و شیعیان بحرین باید برای افغانها هم هزینه بپردازند