۱۳۹۵ شهریور ۸, دوشنبه

اذعان سردمداران رژيم به مشاركت و موافقت با قتل عام 1367

Javdanehha       جاودانه ها

خبرگان آخوندي: خميني به منتظري نوشت شما كشور را به ليبرالها و از کانال آنها به مجاهدين مي‌سپاريد
اذعان سردمداران رژيم به مشاركت و موافقت با قتل عام 1367 و وحشت آنها
از مخدوش شدن چهره خميني و افزايش اعتبار داخلي و بين المللي مجاهدين
خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران، بیانیه «مجلس خبرگان رهبری» آخوندها به‌مثابه عالی‌ترین نهاد رژیم ولایت فقیه درباره قتل عام زندانیان سیاسی را یک سند صریح، قطعی و رسمی مبنی موافقت و مشارکت سردمداران کنونی رژیم در کشتار سی هزار زندانی سیاسی و ارتکاب جنایت علیه بشریت دانست .
خبرگان آخوندی در بیانیه خود این قتل‌عام را «تصميم تاريخي و انقلابي حضرت امام خميني ‌، یک «تصميم به موقع»، «برخورد جدي و بدون مسامحه با منافقين» و نشانه «فهم عميق و دورانديشانه» خمینی توصیف کرد. اما با اينحال حكم قتل عام زندانيان مجاهد به حدي ضد اسلامي و ضد انساني است كه خبرگان ارتجاع هم كه جنايتكارترين آخوندهاي حاكم و شماري از مسئولان مستقيم قتل عام را در بر مي گيرد جرأت تكرار حكم را ندارند و در يك دجالگري مبتذل آنرا تصميم خميني مبني بر ”محاكمه عادلانه سران و برخي از اعضاي“ مجاهدين قلمداد مي كنند. سردمداران رژيم از يك سو از متزلزل شدن اصل ولايت فقيه و خدشه دار شدن ”چهره خميني“ و از سوي ديگر از ”تطهير“ و”ايجاد فضاي مظلوميت“ براي مجاهدين عميقا وحشت دارند.
بي جهت نيست كه در روزهای اخیر در رابطه با این قتل عام خامنه‌ای از «چهره مبارك و نوراني امام» و رفسنجانی از «نقش و جايگاه بي‌نظير امام در تاريخ معاصر» دفاع کردند و سردژخیم پورمحمدی وزیر دادگستری روحاني گفت:‌ «افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم».
خانم رجوي تاكيد كرد اگر مقامات رژيم از خشم مردم ايران وحشت ندارند چرا متن حكم خميني و سئوالات موسوي اردبيلي و پاسخ خميني را بدون هيچ كم و كاست در رسانه هاي حكومتي منتشر نميكنند. يك حكم ضد اسلامي كه حتي با مباني فقه ارتجاعي آخوندهاي حاكم نيز در تعارض است. وي از روحانيون و مراجع ديني در جهان اسلام خواست اين حكم جنايتكارانه و ريختن خون 30هزار زنداني سياسي را محكوم نمايند و اجازه ندهند اين جنايت بزرگ كه در تاريخ معاصر نمونه ندارد به حساب اسلام و مسلمانان نوشته شود.
خانم رجوی افزود:‌ مدارکي كه جديدا منتشر شده و اعتراف‌‌های علنی بالاترین مقام‌ها و نهاد‌های رژیم در روز‌های اخیر ضرورت محاکمه بین‌المللی مسئولان اين جنايت بزرگ را دوچندان كرده است. سازمان ملل متحد بر اساس وظایف خود باید کمیسیونی برای بررسی این اعتراف‌ها و ثبت آن به‌عنوان مدارک قطعی جرم و فراهم کردن زمینه‌های حقوقی پیگرد جانیان حاکم بر ایران تشکیل دهد.
وی افزود:‌ اکنون که سران رژیم به ارتکاب قتل‌عام اقرار می‌کنند، ملزمند که اسامی قتل‌عام شدگان، وصیت نامه‌های‌ آن‌‌ها، و نشانی مزار‌هایشان و نیز اسامی یک به‌یک هیأت‌های مرگ در استان‌های مختلف را اعلام کنند.
اطلاعيه خبرگان در حالي تصميم خميني را ”محاكمه عادلانه سران و برخي از اعضاي“ مجاهدين توصيف ميكند كه خميني در حكم شيطاني خود مي نويسد: ”كساني كه در زندانهاي سراسر كشور بر موضع نفاق خود پافشاري كرده و مي كنند محارب و محكوم به اعدام مي باشند... رحم بر محاربين ساده انديشي است.... آقاياني كه تشخيص موضوع بعهده آنان است وسوسه و شك و ترديد نكنند....“ و سپس در پاسخ به سئوالات موسوي اردبيلي مي نويسد ”هر كس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حكمش اعدام است. سريعا دشمنان اسلام را نابود كنيد. در مورد رسيدگي به وضع پرونده ها در هر صورت كه حكم سريعتر اجرا گردد همان مورد نظراست“.
اما اطلاعيه خبرگان ارتجاع با نقل قول از نامه خميني به منتظري در 6فروردين 1368 از علت اصلي قتل عام پرده برميدارد و مي نويسد ”از آنجا که روشن شده است که شما(منتظري) ايران را پس از من(خميني) به دست ليبرالها و از کانال آنها به منافقين مي‌سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبري آينده نظام را از دست داده‌ايد. در همين رابطه مهدي خزعلي، از مقام‌های دفتر رياست جمهوري در دوران خامنه اي و رفسنجاني اخيرا در مورد علت قتل عام گفت بزرگترين و پرجمعيت ترين گروه مقابل نظام سازمان مجاهدين خلق بود كه در همين خيابان انقلاب ۴ساعت رژه داشتند اين رو فقط مي شد با اتوريته امام از بين برد... اينها مي خواستند تا امام هست ريشه رو بزنند، مي گفتند هر كسي رو كه آزاد كني ممكنه است مرتد شود و ما گرفتار جمعيت زيادي بشويم اينها رو اعدام مي كنيم و اين اعدام باعث مي شود كه رعبي كه در خانواده ها ايجاد ميشود كسي ديگري مرتد نشود“.
پيش از اطلاعيه خبرگان آخوندي در 3شهريور، خامنه اي در ملاقات با سردمداران رژيم با اشاره به نوار آقاي منتظري از «تلاش براي تطهير» و ايجاد «فضاي مظلوميت» براي مجاهدين» و خدشه دار كردن «چهره خميني» ابراز نگراني كرد و در 6شهريور رفسنجاني «از موج جدید ایجاد شده برای حمله به خميني» شديدا ابراز تاسف كرد و گفت: «تقریباً در همه رسانه‌های معاند خارجی این موج ادامه دارد، تا جایی که اخیراً شهردار پاریس نمایشگاهی از بازسازی صحنه‌های اعدام آن زمان برگزار کرده است.... حمایت از سازمان مجاهدين در این مقطع، جای تعجب و تأمل دارد». وي افزود «هدف اصلی دشمنان جهانی و داخلی انتقام از نقش و جایگاه بی‌نظیر امام» است.
مجید انصاری معاون حقوقي روحاني گفت علاوه بر تخريب چهره خميني «توطئه ای پیچیده در سطح بین المللی در شرف وقوع است که سازمان مجاهدين را بعنوان سازمانی مشروع و مدنی معرفی کنند».
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۸ شهريور 1395 (۲۹ اوت 2016)