۱۳۹۲ مهر ۲۶, جمعه

جنگ گرگها بين خامنه ا ي و رفسنجاني دركرمانشاه

تاریخ ایجاد در 25 مهر 1392
خبرگزاري حكومتي مهر: «حاشيه‌‌نگاري از سفر هاشمي به كرمانشاه»
سفر رفسنجاني به كرمانشاه به بهانه يك بزرگداشت بود؛ قرار بود هاشمي فقط سخنران ويژه اين مراسم باشد، اما اين سخنران آن‌قدر ويژه بود كه اصل ماجرا تحت‌الشعاع حواشي اين سفر قرار گرفت. حاشيه‌هاي سفر هاشمي رفسنجاني به كرمانشاه از دو ماه قبل از آمدنش شروع شد.
رئيس ستاد استقبال از او به‌دليل به مصلحت ندانستن سفر هاشمي در اين زمان، از سمت خود استعفا داده بود، هاشمي رفسنجاني بارها هنگام سخنراني خواست اجازه بدهند صحبتهايش را ادامه بدهد اما با شعار مرگ بر آمريكا، حرفهاي او را قطع مي‌كردند. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم كه‌گويي ديگر صبوريِ ايام جوانيش را نداشت گفت: به‌دليل فشردگي مراسم، حرفهايم را تمام مي‌كنم. دلخوش آمده بود و دلخور رفت و در سخنراني خود براي تعدادي از طلاب به زبان آورد: امروز خودمان را كشتيم كه بگذارند چند كلام صحبت كنيم اما نشد. 
هاشمي رفسنجاني در ديدار با صنعتگران، باز هم گوشه و كنايه به كساني زد كه آنها را افراطي خواند و از اين‌كه نمي‌گذارند با دنيا ارتباط داشته باشيم گلايه كرد.  بعد از درد دل تعدادي از فعالان اقتصادي گفت: من در دولت كاره اي نيستم اما حرفهاي شما را انتقال خواهم داد. شايد يكي از مهمترين نكات سفر هاشمي عدم همراهي هر هشت نماينده استان كرمانشاه با هاشمي رفسنجاني در اين سفر بود. 
خبرگزاري مهر 9-24مهر92