۱۳۹۴ بهمن ۱, پنجشنبه

تضادهاي دروني – انتخابات

Javdanehha  جاودانه ها  21.01.2016



خامنه اي : مخالفان نظام نبايد وارد مجلس شوند


نبايد اين جوانان سينه چاك انقلاب و اسلام را به بهانه حمله به سفارت عربستان و يا قبل‌تر به سفارت انگليس تضعيف كرد و مورد تهاجم قرار داد. "

سايت راديو فرانسه ۳۰/۱۰/۹۴:

« علي خامنه اي, رهبر جمهوري اسلامي ايران, در ملاقات با دست اندركاران برگزاري دو انتخابات مجالس شوراي اسلامي و خبرگان دو شرط برگزاري " انتخابات سالم و رقابتي" را شركت همه واجدان شرايط رأي دادن در انتخابات (حتي كساني كه به تعبير وي " با نظام مسأله دارند" ) و انتخاب " افراد صالح" توسط رأي دهندگان " بابصيرت" اعلام كرد. بر همين اساس رهبر جمهوري اسلامي تأكيد كرد كه منظور او از شركت حتي مخالفان و منتقدان در انتخابات صرفاً رأي دهندگان بوده است و دعوت او به اين معنا نيست كه" كساني كه نظام را قبول ندارند وارد مجلس شوند. " .../ رهبر جمهوري اسلامي در جاي ديگري از سخنانش ضمن " بد و غلط" خواندن حمله به سفارتخانه عربستان در تهران ....به كارگيري لفظ " تندرو" را در توصيف اين افراد مورد سرزنش قرار داد و افزود كه " عقل و فهم همين جوانان انقلابي و حزب‌اللهي… از برخي بزرگ ترها بهتر است و نبايد اين جوانان سينه چاك انقلاب و اسلام را به بهانه حمله به سفارت عربستان و يا قبل‌تر به سفارت انگليس تضعيف كرد و مورد تهاجم قرار داد. "
...خامنه اي بارديگر در واكنش به اجراي توافق اتمي‌گفت كه اين توافق همه خواست هاي جمهوري اسلامي ايران را برآورد نكرد و به همين دليل او برخي مسئولان دولتي را مورد سرزنش قرار داد كه به گفته او مي‌خواهند " اجراي برجام را ناشي از لطف آمريكا وانمود كنند. " ...خامنه‌اي در پايان از ماجراي دستگيري ملوانان آمريكايي توسط سپاه پاسداران نيز پشتيباني كرد و از همه مسئولان كشور خواست كه در همه عرصه‌ها همانند سپاه پاسداران به همين ترتيب رفتار كنند و در مقابل دشمن با قدرت بايستند».