۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

تروريستها، شكنجه گران و پاسداران ، همراهان روحاني در سفر به ايتاليا و فرانسه

Javdanehha  جاودانه ها  29.01.2016








دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران7/11/94:


« همراهان روحاني رئيس جمهور رژيم آخوندي در سفر به ايتاليا و فرانسه را شماري از تروريستها، شكنجه گران و پاسداران تشكيل مي دهند. اين افراد همچون خود وي و كابينه اش در سالها و دهه هاي گذشته در سركوب و شكنجه و اعدام مردم ايران و  در گروگانگيري و صدور تروريسم به خارج از مرزهاي ايران شركت داشته اند. سوابق شماري از همراهان او به شرح زير است:
۱. حميد ابوطالبي، معاون سياسي دفتر روحاني: او در اشغال سفارت آمريكا در ۱۹۷۹شركت فعال داشت. او در ترور محمد حسين نقدي، نماينده شوراي ملي مقاومت ايران در ايتاليا در ۱۶ مارس ۱۹۹۳  نقش كليدي داشته است. ابوطالبي در ۲۰۱۴ به عنوان سفير رژيم در سازمان ملل منصوب شد، اما آمريكا به او به خاطر سوابق تروريستي اش ويزاي ورود   نداد و ناگزير فرد ديگري جايگزين او شد. خود او نيز اذعان مي كند كه نقش مترجم براي اشغال كنندگان سفارت داشته است (خبرآنلاين-18اسفند92).
روزنامه حكومتي  ايران در ۲۷ آبان ۹۲ نوشت: «در سال۵۸ با تسخير سفارت امريكا... آقاي عبدي و آقاي حميد ابوطالبي از طرف دانشجويان پيرو خط امام  به الجزاير رفتند و ۱۷ نهضت آزاديبخش جهان را به تهران دعوت كردند... ما بيرق «اتحاد بين مستضعفين جهان» را در يك دست (دانشجويان خط امام) و ۵۲ گروگان امريكايي را در دست ديگر داشتيم».
بر اساس تحقيقات پليس قضايي ايتاليا ابوطالبي كه در فاصله ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ سفير آخوندها در رم بوده است، در زمان ترور آقاي نقدي با اسم مستعار و با مدارك جعلي براي انجام اين جنايت وارد ايتاليا شده بود. در تحقيقات پليس آمده است:  «انجام اين قتل از سوي شخصيتهاي بلند پايه سياسي- مذهبي تهران تصميم گيري شده است، و اجراي آن ... در محل ارتباط مستقيم داشته است با نمايندگي ديپلوماتيك در ايتاليا و به طور خاص با سفير ابوطالبي». بر اساس گزارش پليس قضايي ايتاليا ابوطالبي در سال ۲۰۰۳ به خاطر مظنون بودن به ارتكاب جنايت از ورود به منطقه شنگن ممنوع بوده است.
۲.آخوند حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي روحاني و سرپرست مركز بررسيهاي استراتژيك رئيس جمهور رژيم: او سال ۱۳۷۱ مديركل اطلاعات استان قم شد و در سركوب مردم و روحانيون مخالف و بازداشت خانگي آقاي منتظري جانشين سابق  خميني كه به خاطر اعتراض به  قتل عام مجاهدين عزل شد، نقش فعالي داشت. در سال۱۳۷۶ معاون وزير اطلاعات و رئيس قسمت ويژه روحانيون شد كه وظيفه‌اش شناسايي و سركوب روحانيون مخالف است. در دوران حاكميت رژيم كنوني هزاران تن از روحانيون كشور دستگير، شكنجه و دهها تن از آنها اعدام شده اند.
۳. محمدي سعيدي:  مديرعامل كشتيراني رژيم كه به عنوان يكي از اعضاي هيأت اقتصادي همراه روحاني است،  از شكنجه گران وزارت اطلاعات و عوامل قتلهاي زنجيره يي در سال ۱۳۷۷ است.
۴.عباس آخوندي:  از اعضاي سپاه پاسداران، در دهه ۱۹۸۰ به عنوان شوراي تأمين ويژه غرب كشور، در سركوب ساكنان غرب ايران نقش فعالي ايفا نمود. او مدتي دبيري شوراي امنيت كشور را به عهده داشت.

محمود علوي وزير اطلاعات روحاني چند ماه پيش گفته بود: وزراي روحاني «نوعا كساني هستند كه يا خاستگاهشون سپاه پاسداران است يا اعضاي شوراي مركزي جهاد سازندگي (يك ارگان سركوب وابسته به پاسداران) يا از نهادهاي انقلابي ديگه از دستگاه قضائيه، از ماموران وزارت اطلاعات ... هستند».