۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

كشته شدن 1 افسر ديگر سپاه، پاسداران

Javdanehha   جاودانه ها  تاريخ : 19مهرماه 




دبى – العربيه.نت فارسى 19 مهر94 (11 اكتبر2015): خبرگزارى هاى ايران طى روزهاى گذشته اعلام كردند كه 11 عضو سپاه در سوريه ، از جمله يك افسر سپاه، و8 افغان از تيپ "فاطميون" و 2 پاکستانی از گردان "زينبيون"« که همگى از نيروهاى اعزامی سپاه پاسداران ايران به سوریه بودند، كشته شده و در شهرهای مختلف ایران دفن شدند.
به گزارش "مشرق" سرهنگ علیرضا قنواتی در درگيريهاى سوريه در اثر اصابت خمپاره به وى كشته شد و با حضور مسولان نظامی، انتظامی، در شهر فردیس استان البرز تشییع شد.
همچنين2 تبعه پاکستانى او گروه "زينبيون" و 1 تبعه افغانستان در شهر قم: سید ساجد حسین، علی داد و رضا رحیمی صبح شنبه دفن شدند.





افسر سپاه علیرضا قنواتی

ديگر كشته شدگان افغانى، 3 نفر در کاشابه نامهاى: علیدوست بیگی، رضا قربانی، امیر بخشی و علی اصغر علیزاده در ملارد، و ناظر حسینی و اسماعیل موسوی در مشهد و میثم حسینی در ورامين دفن شدند.
گزارشهاى مختلفى طى روزهاى اخير از اعزام 1700 نيروى ايرانى به سوريه منتشر شده است كه اين آمار اخير كشته شدگان نشانه‌‌هايی از دور تازه حضور نیروهای وابسته به سپاه پاسداران در سوریه، مى باشد.
آخرين فرمانده کشته شده سپاه در سوريه ، حسین همدانی بود كه به عنوان هماهنگ کننده بين نيروهاى سپاه و تیپ زینبیون (نیروهای پاکستانی‌)، تیپ فاطمیون (نیروهای افغان)، گروه‌های جهادی عراقی و حزب الله لبنان در سوریه منصوب شده بود، و عصر روز پنجشنبه در حلب، كشته شد.


 جسد های قربانیان افغان در سوریه


تشییع کشته های افغانی و پاکستاتی در شهر مشهد