۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

پيامهای وزير کار دولت فلسطين و دکتر نجات بوبکر پارلمانتر فلسطينی از جنبش فتح در همبستگی با مجاهدان ليبرتی و اعتصاب غذا کنندگان

پيامهای وزير کار دولت فلسطين و دکتر نجات بوبکر پارلمانتر فلسطينی از جنبش فتح در همبستگی با مجاهدان ليبرتی و اعتصاب غذا کنندگان
تاریخ ایجاد در 02 آبان 1392
                         
دکتر احمد مجدلانی وزير کار در دولت فلسطين:
به برادران و خواهران اعتصاب غذا کننده در اعتراض به ربوده شدن ناشايست و غيرقانونی گروگانها. من خواستار آزادی فوری آنها هستم برای اين که بتوانند به مبارزه شان برای آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی ادامه بدهند.
دکتر نجات بوبکر نماينده پارلمان فلسطين:
هدف شما و هدف ما يکی است ايمان داريم شما در مقابله با تمام بنيادگرايان عمل نيک انجام می دهيد
برادران ما، فرزندان ما که در ليبرتی و اشرف به سر می برند، شرفايی که همواره پرچم مقاومت وايستادگی را در برابر دشمنان انسانيت حمل می کنند. آنهايی که خواهان آزادی هستند. آنهايی که از ديار خود رانده شده اند چون نمی خواستند تحت حکومت نظامی قرار بگيرند که درصدد قتل و گروگانگيری آنهاست.
به شما می گوييم که ما در فلسطين و به طور مشخص در سرزمين ربط و بيت المقدس بهم پيوند خورده ايم و اهدافمان يکی است و اين پيوند در ارتباط با همديگر و وجه مشترکی که داريم ايجاد شده است. کسی که خواسته ای دارد بايستی همواره قوی باقی بماند. زيرا کسانی که قوی باشند می توانند آنچه را که می خواهند به دست بياورند. و کسانی که ضعف نشان دهند نمی توانند پيروزی کسب کنند. به همين دليل ما معتقديم زنان در ليبرتی و در فلسطين به امر مهمی مشغول بوده اند و هم چنان مشغول هستند و اين مسئوليت را زنان با آگاهی بر دوشهای خود حمل می کنند. و اين چنين است که تمامی قفلها در مقابله با همه طاغوتها و ظالمان گسسته می شود. ما به شما می گوييم امروز صداهايمان را رساتر کرده و تلاشهايمان را ادامه می دهيم. ما به آنها می گوييم مأموريت ما با شما يکی است. ما هيچ ظلمی را چه عليه شما و چه عليه خودمان نمی پذيريم. ما به همه آنهايی که می خواهند آرمان شما را با ايجاد رعب و وحشت و با جابه جايی و يا با موشک باران نابود کنند می گوييم ما دست روی دست نخواهيم گذاشت و با شما در يک سنگر در تمامی محافل بين المللی خواهيم جنگيد. زيرا ما بر اين باوريم که هر کس ارتباطی با اهداف انسانی دارد، بايستی همواره گلوله ای باشد که صدای انسانيت را برساند. فقدان عدالت در محل شما و در کمپ شما، به خود آنهايی که سلاح قهر و ظلم و ستم را بر شما روا می دارند بر خواهد گشت.
خواهران و برادرانم در ليبرتی
برادرانم که هم چنان برای تحقق آرمانتان نبرد را ادامه می دهيد، برادرانی که همواره به خواهرانم کمک می کنيد از هر آنچه که داريد.
و به خصوص به خواهرانم در ليبرتی. به شما می گويم که من وخواهرانم در فلسطين با تمام آگاهی مان در کنار همه آنهايی خواهيم بود که اين مبارزه را پيش می برند و امام علی (ع) را به شما يادآور می شويم که دائماً می گفت: "ارزش هرکس به اندازه ای است که نيکی کند" به همين دليل ما ايمان داريم که شما در مقابله با تمام بنيادگرايان عمل نيک انجام می دهيد. بنابراين بر شما موفقيت و بر شما زندگی نوشته خواهد شد. کما اين که خداوند نيز شما را برای اين مأموريت سنگين انتخاب کرده است. از فلسطين و از ابريشم هايش و کوههايش و از جانب همه آنهايی که به حتميت پيروزی ايمان دارند به شما می گوييم آنهايی که کشتار می کنند نخواهند توانست ادامه دهند. به شما می گوييم که رسول خدا (ص) می گفت: "مسلمان نيکوکار دستش را به خون آغشته نمی کند". و به همه آنهايی که می خواهند دستانشان را به خون مسلمانان آغشته کنند می گوييم. اين خونها عليه آنها شهادت خواهند داد و از شما حسابرسی خواهند کرد. و همه شرفا و مخلصين در تمام جاها از آنها حسابرسی خواهند کرد. مسلمانان و مسيحيان و تمامی آزديخواهان دنيا.
دکتر نجات بوبکر از فلسطين - نماينده مجلس از جنبش فتح