۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

جنگ گرگها در رأس نظام برسر رابطه با آمريكا وامام زهر خورده


تاریخ ایجاد در 23 مهر 1392
 
كيهان خامنه اي نوشت ” رفسنجاني باعث شد هيأت ما در نيويورك گل بخورد ـ آمريکا در پي حل مسأله نيست، بلكه مي‌خواهد نظام را بشکند“.
ارگان ولي فقيه ارتجاع: يک سياستمدار شناخته شده از نامه‌ خود به امام براي رابطه با آمريکا خبر مي‌دهد اين خود زني است و بوي تند کم آوردن مي‌دهد
سايت رفسنجاني:«خاطرات هاشمي شاهدان زنده دارد!» « حذف مرگ بر آمريکا دستور امام بود»

خشم ولي فقيه ارتجاع از سفر رفسنجاني به كرمانشاه وتلاش لباس شخصيهاي خامنه اي براي برهم زدن سخنراني رفسنجاني
ارگان ولي فقيه ارتجاع، رفسنجاني را به شدت زير ضرب گرفت و او را كسي كه كم آورده و باعث فرستادن علامت درماندگي و ضعف رژيم به امريكا دانست.
كيهان خامنه اي در سرمقاله سه شنبه 23 مهر زير عنوان « گل به خودي در آستانه مصاف ژنو»، نوشت: براي دقايقي خودتان را جاي رصدگران اطلاعاتي در آمريکا و غرب بگذاريد. ناگهان مي‌بينيد موجي درباره لزوم مذاکره با آمريکا راه مي‌افتد و يک سياستمدار شناخته شده در ايران، از نامه‌اي محرمانه خبر مي‌دهد که 6-25 سال پيش براي خميني نوشته است و ميگويد «من در سال‌هاي آخر عمر حيات امام نامه‌اي را خدمتشان نوشتم، تايپ هم نکردم براي اينکه نمي‌خواستم کسي بخواند و خودم به امام دادم... يکي از مسائل رابطه با آمريکا بود»، اين رفتار- بخوانيد خودزني- علامت مهمي در آن سوي مرزهاست و بوي تند کم آوردن مي‌دهد. چنين علامت نابه‌جا و نابهنگامي به جاي اينکه ميل نرمش و مذاکره را در آمريکا تقويت کند، اشتهاي گستاخي و جسارت و تهاجم را در کاخ سفيد به حرکت درآورد.
ارگان ولي فقيه ارتجاع، اضافه كرد: آنها اين «گرا» را از کجا گرفتند که رفتارهاي هيئت ايراني در نيويورک را به هيچ انگاشتند و گستاخ‌تر شدند؟ اين اقدام، زدن گل به دروازه دولت روحاني و وزارت خارجه در آستانه مذاکرات را عملي کرده است.
كيهان خامنه اي در واكنش به موضعگيري رفسنجاني در مورد انتشار اين موضوع روي سايتش مي نويسد: معني ندارد که سايت يک چهره سياسي، سازِ خود را بزند و او حتي توان نظارت بر سايت خويش را نداشته باشد (اين هم سندي ديگر بر درستي تصميم چند ماه پيش شوراي نگهبان است). يك حلقه داخلي به علاوه يک جريان خارجي بنا دارند «کم آوردن ايران» را به نمايش بکشند و انرژي منفي تسليم‌طلبي و ترس و انفعال و ضعف را به افکار عمومي ايران پمپاژ کنند.
ارگان خامنه اي با ابراز يأس از مذاكرات اتمي خاطرنشان كرد: ادبيات مقامات آمريکايي طلبکارانه‌تر شده و اگر اين ادبيات غيرمنطقي و زورگويانه به مذاکرات ژنو کشيده شود، نمي‌توان به نتيجه آن اميدوار بود. اجمالا بايد گفت در موقعيت فزوني فشارهاي دشمن، جريان نفاق بدترين بازي را به اجرا گذاشت و با اصرار بر شکستن فضاي ضد آمريکايي و تخطئه شعار مرگ بر آمريکا، کوشيد دولت و دستگاه ديپلماسي را در برابر دشمنان، کتف بسته و خلع سلاح کند. لذا بايد دانست که آمريکا در پي مصالحه و حل مسئله نيست بلکه مي‌خواهد نظام را بشکند.
كيهان -23مهر92

«تودهني امام خميني به عناصر ساده‌لوح و خط سازش و تحريف»

كيهان خامنه اي، در مطلب ديگري، رفسنجاني و باند او را جريان تحريف خواند و با عنوان «تودهني امام خميني به عناصر ساده‌لوح و خط سازش و تحريف»، نوشت: مواضع صريح امام خميني درباره آمريكا و شعار مرگ بر آمريكا كمترين روزنه‌اي براي كاميابي جريان تحريف مواضع ايشان باقي نمي‌گذارد. امام با پيش‌بيني برخي جفاها و خيانت‌ها، پيشاپيش به انتساب مواضع سازش‌طلبانه به ايشان پاسخ گفته‌اند: آن‌چه به من نسبت داده شده يا مي‌شود مورد تصديق نيست مگر آن كه صداي من، يا خط و امضاي من باشد.
روزنامه کيهان -22مهر92


رفسنجاني: طرح موضوع حذف شعار مرگ بر آمريكا در زماني مناسب نبود

در مقابل، رفسنجاني كه خود را زير ضربات مستمر باند خامنه اي يافت، بدون اينكه اصل حرف را رد كند، گفت انتشار اين خبر در موقعي مناسب نبوده است.
روزنامه جمهوري اسلامي نزديك به رفسنجاني در اين باره نوشت: هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوري اسلامي مبني بر اينكه طرح موضوع امكان حذف شعار مرگ بر آمريكا در شرايط كنوني آيا اقدامي غيرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود كه اقدامي نادرست بود.
روزنامه جمهوري اسلامي -22مهر92
همزمان سايت رفسنجاني با عنوان « خاطرات هاشمي شاهدان زنده دارد!»، « حذف مرگ بر آمريکا دستور امام بود»، نوشت:
هنوز تعداد قابل توجهي از اعضاي شوراي مرکزي حزب جمهوري اسلامي از جمله رهبر انقلاب در قيد حياتند و اکثر اعضاي شوراي سرپرستي راديوتلويزيون و منجمله حاج سيد محمد هاشمي (عضو دفتر امام ) و آقاي محمد علي انصاري ( رابط دفتر امام با راديوتلويزيون) حضور دارند، اين‌ها و قرائن فراوان ديگر، مويدات قابل اعتمادي بر پذيرش اين نقل مي‌باشند.
سايت رفسنجاني -22مهر92

به هم ريختن و اخلال در سخنراني رفسنجاني توسط لباس شخصي هاي خامنه اي در كرمانشاه
با شعار مرگ بر آمريكا

در همين حال، ولي فقيه ارتجاع كه از سفر رفسنجاني به كرمانشاه و ترتيب دادن استقبال براي وي ازسوي باند مغلوب نظام، سخت به خشم آمده است با اعزام لباس شخصيهاي چماقدار خود تلاش كرد، برنامه سخنراني رفسنجاني را در كرمانشاه بهم برزيد.
به گزارش رسانه هاي حكومتي، سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا باعث شنيده شدن پراكنده شعارهاي ديگر در مراسم و در نهايت بر هم خوردن نظم سخنراني رئيس مجمع  تشخيص مصلحت  نظام شد. هاشمي رفسنجاني با اين شرايط ترجيح داد كه سخنراني خود را با اين جمله كه "فشردگي مراسم زياد است و به همين دليل سخنراني خود را همين جا به پايان مي‌برم" مراسم را به اتمام رساند. هاشمي چندين بار از آنها خواست كه شعارها را متوقف كنند تا وي بتواند به سخنراني خود ادامه بدهد، كه اين‌گونه نشد و وي تصميم به اتمام سخنانش گرفت.
عصر ايران -22مهر92