۱۳۹۲ مهر ۱۸, پنجشنبه

قاتل مردم كردستان، در كنفرانس بين المجالس در ژنو



تاریخ ایجاد در 17 مهر 1392

  
قاتل مردم كردستان، يك تروريست حرفه يي
به عنوان مشاور رييس مجلس آخوندي در كنفرانس بين المجالس در ژنو شركت كرده است

•    مقاومت ايران خواهان دستگيري بلادرنگ و محاكمه پاسدار سرتيپ جعفري صحرارودي است
پاسدار محمد جعفري صحرارودي، رئيس دفتر و مشاور سرتيب پاسدار علي لاريجاني، رئيس مجلس آخوندي كه همراه او در كنفرانس بين المجالس در ژنو شركت كرده است، يك تروريست حرفه يي و قصاب مردم كردستان است.
او فرمانده جوخه ترور عبدالرحمان قاسلمو، دبيركل وقت حزب دمكرات كردستان ايران و دو تن از همراهانش در روز 13 ژوئيه 1989 در وين است.
بنا به درخواست پليس اتريش از روز 22دسامبر1989، يك دستور جلب بين المللي عليه او و دو همكار ديگرش صادر شد (متن حكم جلب جعفري صحرارودي ضميمه است).. او سالهاست به خاطر لاپوشاني سوابق تروريستي و جنايتكارانه اش از نام جعفري استفاده مي كند و كلمه صحرارودي را از اسمش حذف كرده است.
او كه سر ميز مذاكره طرح ترور قربانيان را به اجرا در آورد، در جريان اين عمليات جنايتكارانه زخمي شد، به همين خاطر نتوانست از صحنه خارج شود و توسط پليس اتريش دستگير شد.(عكس صحرا رودي در تخت بيمارستان بواسطه اصابت گلوله ضميمه است). اما به فاصله كوتاهي در اثر تهديد وتطميع رژيم ايران  تحت عنوان «مصونيت ديپلوماتيك» آزاد شد و به ايران برگشت.
جعفري صحرارودي كه از فرماندهان رژيم در جنگ هشت ساله با عراق بود، از كليدي ترين عناصر دستگاه صدور تروريسم و بنيادگرايي نظام ولايت فقيه است كه به ويژه بعد از اشغال عراق توسط نيروهاي آمريكايي، نقش مهمي در سازماندهي و هدايت جوخه هاي ترور و انفجارها در عراق و بر پا كردن جنگهاي فرقه اي و برادر كشي در اين كشور داشته است. او در دوران احمدي نژاد به سمت معاونت امنيت داخلي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي گماشته شد كه در اينجا نيز به طور مشخص امور مربوط به عراق را دنبال مي‌كرد. جعفري صحرارودي كه در شورايعالي امنيت رژيم معاون پاسدار سرتيپ علي لاريجاني بود، پس از اينكه لاريجاني به رياست مجلس رسيد، مشاور و رئيس دفتر او شد و تحت همين پوش فعاليتهاي تروريستي خود در عراق را همچنان ادامه داد.
حضور چنين جنايتكار تروريستي در ژنو مقر اروپايي ملل متحد و شركت او در كنفرانس بين المجالس در تعارض آشكار با همه قوانين و كنوانسيونهاي بين المللي است و مقاومت ايران خواستار دستگيري بلادرنگ و محاكمه او توسط دولت سوييس است. اين يك آزمايش خطير براي دولت سوييس است كه آيا پذيراي قاتلان شناخته شده است؟
 

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
17مهر1392 (9 اكتبر2013)