۱۳۹۵ بهمن ۱۵, جمعه

پولها را باید صرف بلندپروازی کرد

Javdanehha   جاودانه ها

چرا پولها را نباید برای همین خط تروریسممان در منطقه خرج کرد؟ البته این دجالان اسم تروریسم و حمایت از بشارها را گذاشته‌اند «بلندپروازی»! 

خانم رجوی در سخنان اخیرش در در گردهمایی شهرداران و منتخبان فرانسه در همبستگی با مقاومت ایران گفت:


«تجربه‌ی سی‌ساله اثبات کرده که از درون این فاشیسم دینی مدره‌یی در نمی‌آید. همکاری و کمک به مدعیان دروغین میانه‌روی مثل خاتمی و روحانی، در عمل به سرکوب در ایران و جنگ در سوریه و یمن سوخت می‌رساند».

حالا در جنگ باندی، عوامل رژیم خودشان به همین حقیقت اعتراف می‌کنند. روز دهم بهمن سرمقاله روزنامه باند ولایت‌فقیه، وقیحانه یقه آن یکی باند روحانی و رفسنجانی را گرفته، که چرا پولها را نباید برای همین خط تروریسممان در منطقه خرج کرد؟ البته این دجالان اسم تروریسم و حمایت از بشارها را گذاشته‌اند «بلندپروازی»! بخوانید:

کیهان 10بهمن 94: محمود سریع‌القلم - که روزگاری در زمره مشاوران ارشد رئیس‌جمهور... . به خبرنگار سی.ان.ان گفته بود: «... ایران باید پس از بیش از ده سال تحریم، تحریم‌های شدید، ساختار اقتصادش را از نو بنا کند، بیشتر توجه این کشور بر مسائل داخلی قرار خواهد داشت، به‌ویژه اقتصاد ملی. لذا ایران دیگر منابعی در اختیار نخواهد داشت که به منطقه و یا «بلندپروازی‌هایش در منطقه» اختصاص دهد»! می‌بینید که تنها برگ برنده منطقه‌یی و بین‌المللی ما در مقابل دشمنان قسم خورده ملت «بلندپروازی» خوانده می‌شود و با به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی، این‌گونه به جامعه القا می‌شود که اگر مشکلی هست، به این دلیل است که ما بلندپروازی کردیم

بگذریم که ادعای آن یکی باند در مورد صرف کردن پولهای آزاد شده از تحریم برای حل مشکلات داخل کشور هم، توخالی و برای تبلیغات انتخاباتی است... .. اما جالب این‌جاست که در همین سرمقاله کیهان خامنه‌ای اعتراف شده است که: هر 5دقیقه یک ایرانی بیکار می‌شود و بیش از هشتاد درصد کارگاههای تولید تعطیل است و بیکاری تحصیل‌کردگان به 41 درصد رسیده.


به این ترتیب باز همان سخن خانم رجوی اثبات می‌شود که گفت: مبلغان و لابی‌های آخوندها بارها می‌گفتند که پس از توافق اتمی، رژیم ایران به‌طرف میانه‌روی می‌رود. اما می‌بینید که در جهت عکس قدم برداشته است. می‌گفتند پس از توافق اتمی، آخوندها اقتصاد ایران را بهبود می‌بخشند. اما اقتصاد ایران را ویران‌تر کردند. چون هر چه به‌دست می‌آورند خرج جنگ در سوریه و یمن و عراق می‌کنند.