۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

رجوى: اين امر اعلام جنگ به عموم مسلمانان است

Javdanehha       جاودانه ها

یک شنبه 29 محرم 1438هـ - 30 اکتبر 2016م 13:51
شوراى ملى مقاومت ايران پرتاب موشک به سوی مکه را قویا محکوم کرد
رجوى: اين امر اعلام جنگ به عموم مسلمانان است

دبى – العربيه.نت فارسى
مریم رجوی، رئیس شوراى ملى مقاومت ایران، هدف قرار دادن مكه مكرمه با موشك را كه به دستور خامنه‌ای و تحت نظر نيروی قدس از داخل يمن انجام شده، قويا محكوم كرد و آن را به مثابه اعلام جنگ به عموم مسلمانان جهان توصيف كرد.
طبق بيانيه صادر شده از دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران كه به " العربيه.نت" رسيده، خانم رجوى خواستار اخراج رژيم " ضد انسانی و ضد اسلامی " جمهورى اسلامى از سازمان همكاري اسلامي و قطع روابط كشورهای اسلامی با آن شد.
خانم رجوي افزود: پيش از اين نيز نظام ولايت فقيه از هيچ جنايت و هتک حرمتی در حق مكه و خانه خدا فروگذار نكرده است. ارسال مواد منفجره در 1986 به عربستان و ايجاد بلوا و آشوب در مكه در 1987 كه به قيمت جان بيش از 400 زائر خانه خدا تمام شد از اين شمار است. اين همان رژيمی است كه برای حفظ سلطه ننگين خود در انفجار مراقد امامان شيعه در مشهد و سامرا نيز ترديدی به خود راه نداده است".
بيانيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران افزوده: " مقاومت ايران پیش از اين بارها انتقال محموله هاي سلاح از سوي رژيم آخوندي به يمن را فاش كرده است از جمله شوراي ملي مقاومت در اول سپتامبر 2015 اعلام كرد: اخيرا سپاه پاسداران انواع سلاحها را به يمن ارسال كرده است. در روز 27 اكتبر 2016 نیز مقامهای آمريكايی تأكيد كردند آمريكا و متحدان آن تاكنون پنج محموله سلاح كه با كشتی از ايران به يمن منتقل مي شده اند را ضبط كرده اند".
اين بيانيه در پايان تأكيد كرده " مقاومت ايران بيش از اين بارها اعلام كرده است تنها راه حل بحران منطقه قاطعيت در برابر رژيم آخوندي و بيرون راندن پاسداران و نيروي قدس و ایادی و مزدوران آنها از منطقه است".
گفتنى است كه تلاش شبه نظامیان حوثی و مخلوع صالح در هدف قرار دادن مکه مکرمه با یک فروند موشک بالستیک، موجى از محكوميت كشورهاى عربى و اسلامى و بين المللى به همراه داشته كه هنوز هم ادامه دارد.