۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

انتقال مزدوران اطلاعات و نيروي قدس رژيم ايران به ليبرتي تحت عنوان خانواده ساكنان توسط سفارت رژيم ايران در بغداد و ماموران امنيتي عراقي تحت نظر فالح فياض

      جاودانه ها    Javdanehha

صبح روز پنجشنبه 19شهريور بيش از 20مزدور اطلاعات و نيروي تروريستي قدس رژيم ايران در پوش”خانواده ساكنان“ به ليبرتي منتقل شدند.
اين مزدوران توسط وزارت اطلاعات به عراق منتقل و در هتلي در بغداد مستقر شده اند.


سفارت رژيم ايران در بغداد و كميته سركوب مجاهدان اشرفي در ليبرتي به رياست فالح فياض، مشاور امنيتي دولت عراق، آنها را با يك ميني بوس به ليبرتي منتقل و در ايستگاه پليس در ورودي ليبرتي مستقر كرده و آنها به دادن شعارهاي تهديد آميز عليه ساكنان, گرفتن عكس و فيلم از بالاي بلندي و پرتاب سنگ پرداختند.


اين دومين بار در اين هفته است كه اين مزدوران به ليبرتي منتقل شده اند. دوشنبه 16شهريور نيز آنها تمام روز در مقابل ليبرتي به شعار دادن و تهديد كردن ساكنان مشغول بودند. عبور مزدوران از نقاط مختلف بازرسي بدون هماهنگي ارگانهاي امنيتي عراقي امكان پذير نيست و اهداف رژيم ايران را براي براه انداختن يك حمام خون ديگر در ليبرتي برملا ميكند. در سالهاي 2010 و 2011 نيز مزدوران رژيم تحت نام خانواده حدود 23ماه در كنار اشرف مستقر و بافحاشي و تهديد با 320بلندگو به طور شبانه روزي به شكنجه رواني ساكنان مشغول بودند.
در 15فوريه 2012 نماينده ويژه دبيركل در يك نامه رسمي به ساكنان اشرف در پاسخ به نگراني هاي آنان مبني بر تكرار شكنجه رواني در ليبرتي تضمين كرد هيچ نيروي خارجي به ليبرتي نخواهد رفت. در 15 اكتبر 2012 معاون نماينده ويژه دبيركل در عراق در پاسخ به نامه نماينده ساكنان در مورد انتقال مزدوران رژيم به ليبرتي، نوشت: ”مقامات عراقي چنين موضوعي را قاطعانه رد كرده اند. مضافا بر اين من به شما اطمينان مي دهم كه يونامي با اطمينان مطلق هيچ كسي را به هيچ عنوان اجازه نمي دهد به كمپ ليبرتي دست يابد“.
آقاي استرون استيونسون در 7سپتامبر 2015 در اطلاعيه اي اعلام كرد «من بعنوان رئيس گروه رابطه با عراق پارلمان اروپا، بارها اين موضوع (حضور مزدوران وزارت اطلاعات در مقابل اشرف) را با مقامات ملل متحد و آمريكا در بغداد و بروكسل و اربيل و در تماس هاي تلفني و نامه نگاريهاي بيشماري مطرح كردم. آنها نزد من و همكارانم بارها تضمين كردند اگر ساكنان به ليبرتي بروند چنین فعالیتهای مهاجمانه ای علیه آنها متوقف خواهد شد. در واقع در یادداشت تفاهم که توسط نماینده ويژه و دولت عراق با تایید کامل آمریکا و اتحادیه اروپا امضا شد، به طور خاص حفاظت از پناهندگان کمپ لیبرتی و پایان دادن به چنین اقدامات تهاجم آميزي تضمین شده بود».
كارچرخان مزدوراني كه اين هفته به ليبرتي رفتند، مهران كريمدادي است. وي كه قبلا با برخي از اعضاء خانواده اش نزد مجاهدين رفته بود در اوايل1382 از عراق به نزد رژيم رفت و بلافاصله به خدمت اطلاعات درآمد. وي در اين مدت دهها بار در شوهاي تلويزيوني رژيم عليه مجاهدين شركت كرده است. اين مزدور كه در شعبه هاي وزارت اطلاعات موسوم به انجمن نجات و بنياد هابيليان در مشهد كار ميكند، ماموريتهاي محوله از سوي اطلاعات در استانهاي اصفهان و آذربايجان غربي بويژه در شناسايي هواداران مجاهدين و اذيت و آزار آنها را به اجرا در آورده است.
او از صحنه گردانهاي 2سال شكنجه رواني در اشرف بود و گروههايي از مزدوران را از جمله در ديماه1389 و آبان و آذرماه 1390 به اشرف برد و در آنجا مكررا با رسانه هاي وابسته به رژيم مصاحبه كرد كه عكس ها و فيلم هاي آن موجود است.
وي در 5دي 1389 همزمان با حمله جنايتكارانه نيروهاي عراقي به بيمارستان اشرف و اشغال نظامي بيمارستان و مجروح شدن شمار زيادي از ساكنان به اشرف رفت. اين مزدور در جلسه اي كه توسط رژيم ايران و مالكي در 28 آبان ماه 1390 در بغداد عليه مجاهدان اشرفي تشكيل شد شركت داشت.
مقاومت ايران بارها همكاريهاي اين مزدور با رژيم را افشاء كرده است. از جمله تلويزيون سيماي آزادي در برنامه اي بنام پرونده (شماره29) در 30مرداد 1385 تحت عنوان ”مزدوران وزارت اطلاعات در استانهاي مختلف كشور“ مهران كريمدادي را بعنوان يكي از اصلي ترين مهره ها و ايادي وزارت خباثت و جنايت در استان خراسان معرفي كرد. همين تلويزيون در برنامه ديگري تحت عنوان باند جنايتكاران هابيليان در 17دي 1386 گفت «مهران كريمدادي، همان گماشته‌يي است كه در ابتداي جنگ اخير امريكا و عراق از صحنه جنگ عليه رژيم حاكم بر ايران فرار و بسرعت خود را طعمه آخوندها كرد و به يك آلت فعل رژيم در مشهد و استان خراسان و.... مبدل گشت». در سالهاي 1389 و 1390 نيز سيماي آزادي بارها اين مزدور و عربده كشي هاي آخونديش در اشرف را افشا كرده بود.
مقاومت ايران با تأكيد بر تعهدات مكرر و مكتوب ملل متحد و دولت آمريكا درباره امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي، خواستار اقدام فوري براي پايان دادن به شكنجه رواني و هموار كردن راه براي كشتار ساكنان و دور كردن عوامل رژيم ايران و وزارت اطلاعات از ليبرتي تحت هر عنواني است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
 19 شهريور 94 (10 سپتامبر 2015)

- See more at: http://www.iranncr.org/index.php/2013-11-21-07-41-33/2013-11-21-07-42-03/3306-2015-09-10-16-09-44#sthash.JyTzI0lL.dpuf