۱۳۹۲ مهر ۱۸, پنجشنبه

مأموران مالكي فشارهاي ضد انساني در ليبرتي را افزايش مي‌دهند


مأموران مالكي فشارهاي ضد انساني در ليبرتي را افزايش مي‌دهند-

اطلاعيه شماره78

تاریخ ایجاد در 18 مهر 1392

 


 
عام و اعدام جمعي در اشرف- شماره 78به دنبال قتل عام در اشرف، مأموران مالكي فشارهاي ضد انساني در ليبرتي را افزايش مي‌دهند به دنبال قتل عام و اعدام جمعي در اشرف، مأموران مالكي، اعمال سركوبگرانه و ضد انساني خود را عليه ساكنان ليبرتي شدت بخشيده اند.
صادق محمد كاظم و احمد خضير و حيدر عذاب سه مأمور نخست وزيري و از عاملان قتل عامهاي اشرف مجريان اين سياست جنايتكارانه هستند. احمد خضير و حيدر عذاب نقش فعالي در قتل عام 10شهريور در اشرف داشتند. حيدر و صادق از سوي دادگاه اسپانيا به خاطر جنايت عليه جامعه جهاني احضار شده اند.
- نيروهاي وابسته به نخست وزيري عراق به دستور احمد خضير روزانه بالاي ديوارهاي ورودي كمپ رفته و در يك اقدام غيرقانوني و تحريك آميز اقدام به فيلمبرداري و عكسبرداري از ساكنان و محلها و به خصوص نفرات در حال اعتصاب غذا در داخل كمپ مي‌كنند تا از اين عكسها و فيلمها در اقدامهاي سركوبگرانه بعدي استفاده كنند.
 - دوشنبه شب 15مهر ماه دو تن از عناصر وابسته به نخست وزيري عراق به دستور سرگرد احمد خضير شروع به سنگ پراكني به سمت سالن تجمع اعتصاب غذاكنندگان كردند. اين اقدامها مشابه آزار و اذيتهايي است كه احمد خضير در چهار سال گذشته به منظور زمينه سازي براي تعرض و هجوم به ساكنان انجام مي‌داد.
 - احمد خضير از ورود برخي از مواد غذايي كه ساكنان خريداري كرده بودند به بهانه چك و بازرسي جلوگيري كرد. -او در روز 15مهر مانع ورود خودرو تخليه زباله كه توسط ساكنان كرايه شده بود، شد و از تخليه زباله ها جلوگيري كرد.
- احمد خضير، در روز 16مهر، به دستور نخست وزيري عراق، از ورود چهار تاجر عراقي كه براي گفتگو در مورد خريد بخشي از اموال ساكنان در اشرف به ليبرتي رفته بودند، جلوگيري كرد.
 - احمد خضير در روز 16مهر از ورود بسياري از اقلام لجستيكي ساكنان مانند قطعات خودروها و وسايل تعميرات و برخي مواد مورد نياز خريداري شده توسط ساكنان جلوگيري كرد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
18 مهر 92 ( 10 اكتبر 2013 )