۱۳۹۲ آبان ۴, شنبه

به درك واصل شدن 16 مزدور آخوندي

 
منبع خبر: خبرگزاري ايرنا(رژيم)
تاريخ خبر: 4/8/92-26/10/2013
تيتر خبر: 14 مرزبان انتظامی در جنوب شرق سیستان و بلوچستان شهید شدند
 
 
متن خبر: « زاهدان - یک منبع مسوول آگاه تایید کرد: در درگیری مسلحانه نیمه شب گذشته مرزبانان جمهوری اسلامی با اشرار مسلح در مرزهای شهرستان سراوان واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان 14 مرزبان جمهوری اسلامی شهید شدند.
 
وی که خواست نامش در خبر درج نشود صبح شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: همچنین در این درگیری پنج نفر از مرزبانان نیروی انتظامی زخمی شدند.
 
عضو شورای تامین سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که مهاجمان مرزی از اشرار مسلح یا معاندان نظام جمهوری اسلامی بوده اند، گفت: در این رابطه هنوز نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.
 
به گزارش ایرنا مرزهای شهرستان سراوان در جنوب شرقی ترین نقطه ایران به سبب کوهستانی و سخت گذر بودن همچنان محل تردد اشرار مسلح و فعالیت گروههای معاند است. سایر مرزهای سیستان و بلوچستان با ایجاد دیوار امنیتی و تجهیزات فیزیکی و اپتیکی مسدود شده است. »

 
 
منبع خبر: خبرگزاري تسنيم(رژيم)
بازدید: نظرات :
تاريخ خبر: 4/8/92-26/10/2013
تيتر خبر: فرمانده پلیس مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: اخبار مربوط به گروگان‌گیری مأموران پلیس مرزبانی در حادثه دیشب صحت ندارد
 
متن خبر: « خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس مرزبانی ناجا گفت:اخبار مربوط به گروگان‌گیری مأموران پلیس مرزبانی در حادثه دیشب صحت ندارد. سردار ذوالفقاری فرمانده پلیس مرزبانی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در جریان حادثه شب گذشته حمله به پاسگاه نیروی انتظامی در منطقه سراوان، 8 نفر از مأموران به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند که 8 نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: در این حادثه تلفاتی نیز به اشرار وارد شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
فرمانده پلیس مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: اخبار اعلام شده درباره گروگان گرفتن تعدادی از مأموران نیروی انتظامی صحت ندارد و هیچ گروگانگیری در این زمینه رخ نداده است.
همچنین در همین زمینه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: صبح امروز در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه اشرار، 16 نفر از عوامل وابسته به گروهک‌های تروریستی اعدام شدند..
 
 
منبع خبر: خبرگزاري فارس(رژيم)
تاريخ خبر: 4/8/92-26/10/2013
تيتر خبر: اسامی شهدای مرزبانی سراوان اعلام شد
 
متن خبر: « اسامی مرزبانان سراوان که شب گذشته در درگیری با اشرار شهید شدند، اعلام شد. 
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شب گذشته در درگیری مرزبانان هنگ مرزی شهرستان سراوان با اشرار مسلح، تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیدند.
اسامی شهدای حادثه مرزبانی سراوان به شرح ذیل است:
1- محمد قرایی
2- امید پارادال
3- امین آبراش
4- مهدی عارفی
5- حامد عبدالهی
6- مهدی زبردست
7- پژمان شاهوند
8- حمید لزگی
8- محمد صادق‌نژاد
10- احمد لنگری
11- سعید فتنقریی
12- مسعود معصومی
13- سید علی سیادت
14- محمد سلیمانی.»