۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

وبلاگ سپده دم  فانوس سايت بالاترين و شبكه اجتماعي فيس بوك شنبه 3 آگوست 2013
آلودگان به ويروس خميني و منشاء ويروس, ناقلان ويروس و آلودگان به اين ويروس را بشناسيم.
در اواخر قرن نوزدهم ميلادي دانشمندان به دنبال يافتن عامل نوعي بيماري به نام موزاييك تنباكو بودند . آنان دريافتند كه اگر از گياه آلوده تنباكو عصاره اي تهيه و اين عصاره را با صافي هايي كه از عبور باكتري ها جلوگيري مي كند تصفيه كنند ،
عصاره تصفيه شده باز هم مي تواند در گياهان سالم بيماري توليد کند. بنابراين دانشمندان نتيجه گرفتند كه عامل بيماري هر چه باشد بايد اندازه اي كوچكتر از باكتري داشته باشد . به همين علت اين عامل بيماري زا را ويروس ناميدند ، كه ويروس در زبان لاتيني به معني سم است.
امروزه در عصر اينترنت و كامپيوتر ويروس هاي کامپيوتري نيز برنامه هايي هستند که مشابه ويروس هاي بيولوژيک گسترش يافته و پس از وارد شدن به کامپيوتر اقدامات غيرمنتظره اي را انجام مي دهند.
با وجودي که همه ويروس ها خطرناک نيستند، ولي بسياري از آنها خطرناك و مُخرب و مُضر هستند خواه در بدن خواه در محيط و هوا و خواه در كامپيوتر. ويروسي كه ما از آن صحبت مي كنيم ويروسي است كه منشاء انتشار آن حكومتهاي ديكتاتوري هستند.
 در كشور ما با روي كار آمدن رژيم مُلاها به رهبري خميني آخوند مرتجعي كه افكار قرون وسطايي اش بيشترين زمينه را براي انتشار و گسترش اين ويروس فراهم كرد. ويروس خيانت, مزدوري و مردم فروشي, خميني خودش كه با اعتماد مردم و سرقت يك انقلاب براي استقلال و آزادي و حكومت مردم بر مردم بر خر مُراد سوار شد به قول خودش با خُدعه و نيرنگ بزرگترين خيانت را به مردم ايران كرد و همين خيانت به اميد و اعتماد مردم منشاء شيوع و گسترش اين ويروس شد.
ويروسي كه چنان انسان‌ها را از انسانيت تهي و آلوده به هاري و توحش مي كند كه در قساوت و بي رحمي دست بسياري از جلادان تاريخ را از پشت مي بندد.
 همه كساني كه به اين ويروس آلوده شده‌اند علائمش خيانت, جاسوسي, دروغ و هزيان گويي و آلوده كردن هر فضا و محيط سياسي اجتماعي , فرهنگي , اقتصادي و ... است.
 دستها, دهانها, چهره‌ها و ظواهر اين آلودگان به ويروس خميني كه زشتي و كراهتشان عريان و عيان است به هر انساني اين هشدار را مي دهد و زنگ خطر پرهيز از آلوده شدن به اين ويروس را بطور طبيعي بصدا در مي آورد. اما اگر كسي از آن غافل شود و خود را در مقابل اين ويروس واكسينه نكند از آلوده شدن به آن گريزي ندارد.
 راه مقابله با اين ويروس مقاومت و افشاي اين ويروس و حاملان و ناقلان آن است. ضايعاتي كه اين ويروس در جامعه بر جاي گذاشته است براي ما اين درس و تجربه را دارد كه هر گز در هيچ شرايطي به اين ويروس اجازه نداهيم وارد محيطي كه در آن زندگي و فعاليت مي كنيم بشود.
 اين ويروس با از بين بردن رژيم مُلاها و ويروس زدايي و واكسينه كردن جامعه با ايجاد نهادهاي دمكراتيك و استقرار يك حكومت مردمي توسط مردم و نيروهاي پيشرو و آزاديخواه و دمكرات از بين مي رود ولي براي اينكه سلامتي خود را براي آلوده نشدن و مقابله و از بين بردن منشاء اين ويروس حفظ كنيم, ضروري است همواره و در هر شرايطي به خطر اين ويروس توجه اكيد داشته باشيم.
 اين ويروس در فضاي مجاي و اينترنت به اشكال مختلف ظاهر مي شود برخي علائم ّآن به راحتي قابل شناسايي و تشخيص است.  افرادي كه آلوده به اين ويروس هستند براي تخريب محيطي كه در آن فعاليتي سالم در جريان است فعال مي شوند و با پراكندن ويروس تفرقه , دشمني و ضديت با نيروهاي سالم و آزاديخواه از هيچ تلاش و ترفندي فرو گذار نمي كنند.  ما مي توانيم شاهد فعاليتهاي حاملان و ناقلان اين ويروس كه عموما توابين و نادمين و ...هستند در فضاي اينترنت و مجازي باشيم و خطر آن را به محيط و ملائي كه در آن قرار داريم گوشزد و هشدار بدهيم اين نوشتار هشداري است به همين منظورتا براي مقابله با اين ويروس مخرب اقدامات لازم را بعمل آوريم.