۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

همبستگي9000حقوقدان از13كشور عربي با مجاهدان و اعتصاب غذا كنندگان ليبرتي


 

تاریخ ایجاد در 02 آبان 1392

 


ما با شما هستيم وبه شما اطمينان ميدهم كه تا آزادي هفت گروگان ربوده شده از اشرف از پاي ننشينيم

دكتر وليد فرحات رئيس جمعيت وكلاي مصري براي دفاع از اشرفيها ، پيام بيش از 9 هزار وكيل و حقوقدان عرب از 13 كشور عربي را كه در ارتباط  با ”كميتة بينالمللي حقوقدانان “ و سازمانهاي بينالمللي و عربي مدافع حقوق اشرفيها هستند و  بسياري از قضات مصر و ساير كشورهاي عربي را در برمي گيرند، بدين شرح اعلام كرد:

در كشتار اول سپتامبر 2013  در اشرف نيروهاي عراقي اقدام به جنايتي بي سابقه عليه ساكنان اشرف مبادرت كردند. آنها 52تن از ساكنان را كه بسياري از آنها دستهايشان از پشت بسته بود قتل عام كردند و حتي مجروحيني را كه روي تخت بيمارستان كمپ اشرف بودند، با شليك گلوله به سر كشتند. علاوه بر آن، نيروهاي عراقي اقدام به ربودن شش زن و يك مرد از ساكنان اشرف كردند و تاكنون آنان را آزاد نكرده اند.
دوستداران صلح و دمكراسي مانند شما، ميدانند كه اعتصاب غذا، شيوه يي براي اثبات حقانيت اعتصابگر به افكار عمومي در جهان است و به همين دليل جهان بايد ثبات موضعگيري شما و استمرار آن را تا موفقيت اهدافتان محترم بشمارد و به پا خيزد. درود برشما.

ما و همه برادران وخواهران حقوقدانان شما در مصر و  كشورهاي عربي به آرمان برحق و ايمان شما درود ميفرستيم.

ما با شما هستيم و اين وظيفه ماست و به شما اطمينان ميدهم كه با تمام توانمان براي تحقق خواستهاي شما  تلاش كنيم و تا آزاد كردن هفت گروگان ربوده شده از كمپ اشرف؛ از پاي ننشينيم.