۱۳۹۲ مرداد ۲۸, دوشنبه

فيس بوك كريم قصيم

فيس بوك كريم قصيم
هفتم مرداد 1392
يادآوري: مهناز قزلو در سايت پژواك مقاله اي نوشته است به نام «آقاي رجوي شما با جهل خود بيعت كرده ايد. و در آن جمله اي آورده است كه از بارگاه الهي خود به كوچه
و بازار قدم رنجه فرماييد و....
كريم قصيم اين مقاله را در فيس بوك خود لينك داده و در تاييد مقاله قزلو اين جمله را نيز نوشته است:

Karim Ghassim آقای رجوی، من(کریم قصیم) به شهادت سه دهه همراهی و همرزمی بی خدشه ، خیر خواه شما و سارمان مجاهدین هستم. به همین دلیل صمیمانه از شما استدعا دارم:

« از بارگاه الهی خود به کوچه و بازار قدم رنجه فرمایید و با مردم در آمیزید. باور کنید شما خود را از زیباترین لذت های دنیا محروم کرده اید... لذت و شوق با مردم بودن!.......»

..Arash Pirouz با عرض معذرت چه انتظار بي جائى درقاموس این سیتم خارج از محدودة تشكيلات انسانهاى ديگر يك سرى افراد پست ' زندگى پرست ' بريده بي شعور بيش نيستند حتى نزديك شدن به آنها هم گناه كبيره است چرا كه در بيرون تشكيلات حقائق عريان و بدون دوز و كلك ميباشد واين براى آنها از جام زهر خمينى هم كشنده تر است حتى براى خود خانم رجوى تا بمانند براى بقيه نفرات

..Mitra Irani آقای قصیم شما هم با رژیم بیعت کردید . مثل اینکه به هذیون گویی افتاده اید ! باشد که سر از تهران در بیارید ....واقعا در شگفتم که چطور دشمن اصلی را از یاد برده اید و حال دشمن شما , آقای مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین شده است ...واقعا که تاریخ چه شگفتی هایی میسازد ....دوست دیروز , دشمن امروز تبدیل شده است ... لیبرتی و مقاومت را از یاد بردید !!!

• Mitra Irani حالا معنی همراهی بی خدشه را هم فهمیدیم . هم کاسه شدن با خامنه ای و جنایتکاران ..
 Zari Isfahani هه هه هه !! اگر رهبر یک سازمان سیاسی که مبارزه مسلحانه میکرده است و مشی مبارزه مسلحانه دارد درکوچه و بازار قدم میزد !
Mitra Irani اینها را باید به آقای قصیم گفت که داره بتازگی حرفهای جدید جدید میزنه ؟ میخواد بگه که نه بابا خبری نیست , و یا یادش رفته که یه رژیمی تمام هم و غمش را گذاشته که رهبر سازمان مجاهدین بدستش بیفته !

Alireza Eftekhari اقاى قصيم شما را بار ها ديده ام. اقاى قصيم لعنت بر شما باد كه بر پاكترين فرزندان ايران زمين حمله مى كنيد لعنت خدا و خلق بر شما كه بر رهبر مقاومت خلق در زنجير چه اراجيفى را مى نويسيد.
Mitra Irani نمیدونم چه شد که یهو یادش افتاد که آقای مسعود رجوی باید بیاد بین مردم و لذت ببره ! نمیدونم بعد از اینهمه چگفت و نگفت که رد و بدل شد چطور به این مسئله ای میرسه ؟!!!!! عجبا

نكته: قصيم مدت كوتاهي بعد همه كامنت هاي مخالف را حذف كرده و فقط كامنت آرش پيروز (علي مقصودي) را نگه داشته است.