۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

اعتراف بي سابقه نادر قاضي پور نماينده مجلس رژيم از اروميه راجع به كشتار اسيران جنگي

Javdanehha  جاودانه ها  07.03.2016


اينترنت ۱/۱۲/۹۴:
] توضيح: تاريخ اين سخنان دقيق مشخص نيست ]

نادر قاضي پور در يك جلسه در جمع هوادرانش در اروميه به زبان تركي در 

روزهاي قبل از برگزاري انتخابات سخناني گفته است كه در اين‌جا بخشي از ترجمه 

آن را آورده‌ايم: «... من يك خاطره بگويم ازعمليات مسلم بن عقيل: ما خط را 

شكستيم, تپه‌ها را گرفتيم, در سنگرهاي عراقي‌ها مستقر شديم. ساعت ده بود گفتم 

12نفر مرد مي خواهم؟ 20يا 22نفر به خط شدند, ....خودم انتخاب كردم, از 20نفر 

دو نفر عمو و برادر زاده انتخاب كردم, دو تا شير مرد انتخاب كردم, از اروميه اي‌ها 

انتخاب كردم, از استان آذربايجان گلچين كردم 12نفر و با خودم شديم 13نفر راه 

افتاديم تا برسيم به آسفالت العماره غزه ما با حدود 600يا 700نفر مواجه شديم كه 

همه‌شان تسليم شدند اما قدرت نگهداري آنها را نداشتيم و مجبور بوديم از دست آنها 

راحت بشويم (خنده و كف زدن) شايد در بين شما كسي نباشد كه سر مرغ و يا 

حيواني را بريده باشد ولي من به‌خاطر اسلام, انقلاب, شهدا مجبور بودم آن كار را 

انجام بدهم.



(كف زدن) حدود 800 يا 700 تا ماشين, نفربر و تانك سوزاندم و آمدم در جاده العماره مستقر شدم تا بعدازظهر كه تانكها آمدند... مملكت را به اين آساني به‌دست نياورده‌ايم كه به هر روباه و... تحويل بدهيم مجلس جاي زنان نيست, مجلس جاي مردان است....».