۱۳۹۲ شهریور ۳۰, شنبه

فوري فوري- هشدار در مورد استرداد گروگانها به رژيم ايران



قتل عام و اعدام جمعي در اشرف- شماره 56
فوري

به قرار اطلاع مالكي كه حضور گروگانها را در عراق تكذيب كرده است از طريق فالح فياض مشغول مذاكره با سفير رژيم ايران است كه وي در ارتباط مستقيم با دفتر خامنه اي است. رژيم ايران سه گزينه در برابر مالكي گذاشته است تا مالكي بتواند از اين مهلكه جان به در ببرد و خود را خلاص كند. به همين منظور امروز از هر گونه ورود و خروج به محل اسارت گروگانها از جمله بازديد نمايندگان سازمان ملل از آنها ممانعت شده است. سه گزينه به شرح زير است :
اول-انتقال هرچه سريعتر 7 گروگان به تهران
دوم-رژيم ايران اعلام كند مالكي در جريان نيست و گروههاي عراقي يا سربازان گمنام (مأموران وزارت اطلاعات ايران) اين افراد را دستگير كرده اند.
سوم- دولت عراق با سناريوي مشخصي اعلام كند كه اين 7 نفر در دست گروههاي عراقي «انتفاضه» هستند كه از دست «سازمان خلق» آسيب ديده اند و ما درحال مذاكره با آنها هستيم. در قدم بعد يك گروه موهوم عراقي همان گونه كه مسئوليت حملات موشكي به ليبرتي را براي در بردن مالكي به عهده گرفته بود، اعلام كند 7گروگان پس از خارج شدن آخرين گروه اعضاي «سازمان خلق» از ليبرتي و ترك عراق توسط آنان ، آزاد خواهند شد . همزمان براي گروگانها به هر ميزان كه امكانپذير باشد پرونده هاي مجعول قضايي ساخته مي شود .
از سوي ديگر رژيم آخوندها خواهان شكنجه و اعتراف گرفتن حول موارد زير از گروگانها توسط دژخيمان مالكي شده است :
الف- «سازمان خلق» به گروههاي تروريستي كمك مالي مي كرده است و مسئول ناآراميهاي داخل عراق است.

ب-اعتراف درباره مرگهاي مشكوك در داخل مجاهدين و اينكه در حمله اخير و حملات پيشين نيروهاي عراقي مجاهدين خودشان افراد ناراضي را از پشت زده و به گردن دولت عراق انداخته اند!

ج-گرفتن اعترافات درمورد فساد و انحرافات اخلاقي در داخل مجاهدين به ويژه در مورد رهبري سازمان.

در پي تكذيب حضور گروگانها در عراق از سوي مالكي، ساعاتي پيش خانم رجوي در ژنو از پرزيدنت اوباما، سكرتري كري ، دبيركل بان كي مون، معاون دبيركل جفري فلتمن ،خانم پيلاي كميسر عالي حقوق بشر، آنتونيو گوترز كميسر عالي پناهندگان، خانم بث جونز دستيار وزير خارجه آمريكا در امور خاور نزديك و سفير بيكرافت خواستار اقدام بلادرنگ براي ممانعت از نقض اصل نان رفولمان و استرداد پناهندگان به رژيم ايران شد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
29شهريور 1392 (20 سپتامبر2013)