۱۳۹۴ مهر ۲۷, دوشنبه

آثار جام زهر (پيشنهاد به رئيس جمهور ارتجاع )

Javdanehha  جاودانه ها  19 اكتبر 



توخود حديث مفصل بخوان از اين مجمل 


پيشنهادي به رئيس‌جمهور
  روزنامه وطن امروز ۲۵/۷/۹۴:«سرمقاله: جناب آقاي روحاني با سلام و احترام
از بعد استقرار دولت اعتدال، حضرتعالي مدام عليه منتقدان دولت بويژه منتقدان سياست خارجه دولت اتهام «كاسب تحريم» را استفاده كرده، مع‌الاسف همچنان استفاده مي‌كنيد. اين در حالي است كه ناظر بر توهين‌آميز بودن اصطلاح «كاسب تحريم» ايضا جايگاه مهم و ملي سمت رياست‌جمهوري، گمان همگان بر اين بود كه شما بعد از يكي‌ـ دو بار استفاده از اين اصطلاح، ديگر زيبنده جايگاه رئيس‌جمهور نمي‌دانستيد كه باز هم منتقدان خيرخواه خود را حواله به اين اتهام دهيد. در آخرين نمونه، و در اجتماع مردم ساري، شاهد بوديم كه بازهم اصطلاح «كاسب تحريم» بر زبان شما و عليه جماعت منتقد جاري شد، گويي اين اصطلاح براي حضرتعالي به يك «گره ذهني» تبديل شده. از وراي همين زاويه، پيشنهادي كاملا عملياتي ارائه مي‌شود بلكه رئيس‌ محترم قوه مجريه با رهايي از اين گره ذهني و در شرايطي كه الحمدلله برجام هم در مجلس به تصويب رسيده، بي هيچ بهانه‌اي، به امور بديهي و وظايف طبيعي دولت بپردازد و رفتار و گفتار خود را به طريق اولي منطبق با سوگند خورده شده در ابتداي كار كند. و اما پيشنهاد! پيشنهاد آن است كه حضرتعالي جهت باز شدن گره فوق‌الذكر، به هر نحو كه صلاح مي‌دانيد مرجعي معين كنيد براي رسيدگي به اموال و دارايي‌هاي اين 2 گروه.
گروه الف- همه افرادي كه در دولت شما از اصطلاح «كاسب تحريم» عليه منتقدان بهره جستند. من‌جمله بعضي وزرا و معاونان حضرتعالي، بعضي عناصر نزديك به شما در خارج از دولت مثل آقاي رفسنجاني و اطرافيان، نيز بعضي صاحبان رسانه كه جملگي به تأسي از حضرتعالي، هر از چند گاه عنوان «كاسب تحريم» را عليه منتقدان به كار مي‌گيرند.
گروه ب- چهره‌هاي منتقد دولت.
همينجا اعلام مي‌كنيم كم و كيف اين رسيدگي و نيز مرجع رسيدگي‌كننده، به صلاحديد حضرتعالي باشد و شما در اين انتخاب، كاملا مبسوط‌اليد باشيد. واضح و مبرهن است كه عدم پاسخگويي به اين پيشنهاد، چه نتيجه‌اي را در اذهان عمومي و افكار آحاد ملت در پي خواهد داشت.والسلام عليكم حسين قدياني».