۱۳۹۲ مهر ۶, شنبه

شكنجه گران و دژخيمان اطلاعات و سپاه در بغداد

قتل عام و اعدام جمعي در اشرف - شماره 67
اعزام شكنجه گران و دژخيمان اطلاعات و سپاه از تهران به بغداد براي بازجويي از گروگانها. هشدار آخوندها به دولت عراق كه مجاهدين هيچ پولي بابت اموال خود نبايد به دست بياورند.

بنا به گزارشهاي رسيده از ايران، نيروي تروريستي قدس و سفير رژيم آخوندي در بغداد كه از سركردگان اين نيروست، براي اعزام شكنجه گران و بازجويان وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به بغداد براي بازجويي از هفت گروگان اشرفي با نخست وزيري عراق هماهنگي مي‌كنند.
هفت گروگان اشرفي تا روز 31شهريور در زندان لشگر طلايي مالكي ( معروف به لشگر كثيف) در فرودگاه نگهداري مي شدند و از آن پس به زندان «شرف» در منطقه سبز بغداد، پشت نخست وزيري منتقل شده اند.
در اين زندان دژخيمان مالكي با شكنجه و اعمال فشار به دنبال گرفتن اطلاعات و اعترافهاي دروغ از گروگانها هستند تا با استناد به آنها سركوب، كشتار و قتل عام ساكنان اشرف و ليبرتي و سرقت اموال منقول و غيرمنقول و سلب مالكيت از آنها را توجيه كنند.
از سوي ديگر، رژيم آخوندي به مالكي هشدار داده كه سازمان مجاهدين نبايد هيچ پولي از بابت فروش اموال خود در اشرف بدست بياورد. در همين رابطه، سفيررژيم آخوندي در عراق از دولت اين كشور خواسته است با يك حكم قضايي ساختگي سازمان مجاهدين را وادار كند به مردم عراق خسارت بدهد و اموال اشرف را نيز در همين رابطه مصادره كند. رژيم ولايت فقيه به مالكي قول داده است كه عده يي از مزدوران خودش در عراق را تحت عنوان «قربانيان مجاهدين» به دادگاه معرفي نمايد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
5 مهر 1392(27 سپتامبر2013)