۱۳۹۲ مهر ۳, چهارشنبه

فوري، هشدار: طرح موشكباران مجدد ليبرتي توسط نيروي تروريستي قدس


قتل عام و اعدام جمعي در اشرف-شماره63



بنا به گزارشهاي دريافتي از داخل رژيم ايران، قاسم سليماني، سركرده نيروي تروريستي قدس، به مشاور امنيتي مالكي دستور داده است بار ديگر ليبرتي را هدف حمله موشكي قرار دهند تا بر جنايت عليه بشريت در اشرف كه اعتراضات گسترده بين المللي را بر انگيخته سرپوش بگذارد و فراخوانهاي بين المللي براي آزادي هفت گروگان اشرفي را تحت الشعاع قرار دهد.

در روز 31شهريور (22 سپتامبر) فالح فياض،  مشاور امنيت مالكي، در ديدار با ديپلوماتهاي خارجي در بغداد براي حمله چهارم موشكي به ليبرتي زمينه سازي كرد. وي گفت: «عراق توان تأمين شرايط امنيتي براي ليبرتي بيش از آنچه براي مردم فراهم مي‌كند را ندارد و تمامي كساني كه در خاك عراق حضور دارند در معرض اين چالشها قرار دارند».

برنامه ريزي براي حمله موشكي به ليبرتي در حاليست كه به رغم همه قولهاي دولت عراق از طريق ملل متحد و دولت آمريكا، تا كنون حتي يك عدد تي وال تحويل ساكنان ليبرتي نشده و تا امروز تنها بخش بسيار كمي از 17500 تي وال حفاظ بنگالها در كنار ايستگاه پليس در ليبرتي تلنبار شده و در كنترل مأموران استخبارات عراق است.

از سوي ديگر خامنه اي از طريق قاسم سليماني به حكومت عراق دستور داده است تا در اسرع وقت جلسه يي از هيأتهاي ديپلوماتيك در عراق با حضور سفير آمريكا و رئيس يونامي براي اولتيماتوم دادن و خط و نشان كشيدن و اعمال فشار به ساكنان ليبرتي و اخراج يا استرداد آنها تشكيل دهد. مالكي طبق رهنمودهاي آخوندهاي حاكم بر ايران برآنست كه هر بحراني را با بحران بزرگتر تحت الشعاع قرار دهد.

مقاومت ايران بار ديگر بر تعهدات مكرر دولت آمريكا و ملل متحد در امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي، كه تمامي آنها افراد حفاظت شده تحت كنوانسيون چهارم ژنو و همچنين پناهندگان و پناهجويان و افراد مورد نگراني هستند، تأكيد مي‌كند. وزارت خارجه آمريكا در اطلاعيه 8شهريور91 (29 اوت 2012) خود تصريح كرد: «آمريكا همچنين تعهد خود در حمايت از امنيت و سلامت ساكنان در تمامي پروسه بازاسكان آنها در خارج عراق را مورد تأكيد قرار مي‌دهد».

به دنبال قتل عام مجاهدان اشرف در روز 10شهريور92 خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران از دولت آمريكا و دبيركل و شوراي امنيت ملل متحد خواستار شد تا در چارچوب وظايف قانوني شان در قبال امنيت و سلامت مجاهدان ليبرتي براي استقرار دايمي تيم ناظر يونامي و نيروهاي كلاه آبي در ليبرتي اقدام كنند ( اطلاعيه هاي شوراي ملي مقاومت ايران، 10، 15 و 21شهريور).

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

2مهر1392 (24سپتامبر2013)