۱۳۹۴ بهمن ۱۲, دوشنبه

جنگ گرگ ها حمله جواد لاريجاني به حسن خميني: با رپرتاژ نمي‌شود علم كسي را ثابت كرد.

Javdanehha  جاودانه ها  01.02.2016














سايت راديو فردا ۱۲/۱۱/۹۴ :


محمد جوادرلاريجاني گفت : كه شيوه كانديداتوري حسن خميني و رفتار اصلاح‌طلبان درباره كانديداتوري او «نوعي خشونت و تخاصم را دامن زد».


صادق لاريجاني گفت : اطلاق «علامه» به حسن خميني از سوي آقاي هاشمي را «استهزاي حوزه‌هاي علميه» و «خنديدن به شعور مردم» خوانده بود 



« دبير ستاد حقوق‌بشر قوه قضائيه, با انتقاد از اكبر هاشمي رفسنجاني, اصلاح‌طلبان را «نامعتدل‌ترين جناح سياسي» و «خطرناك» خوانده و در واكنش به كانديداتوري حسن خميني در انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز گفته است كه «با پمپاژ و رپرتاژ نمي‌شود, فضل و علم فردي را اثبات كرد». محمدجواد لاريجاني در مصاحبه‌اي تفصيلي با خبرگزاري تسنيم كه روز يكشنبه ۱۱ بهمن, منتشر شد, در واكنش به نامزدي حسن خميني در انتخابات مجلس خبرگان رهبري گفته است كه او «زود وارد عرصه شد» و «من اگر جاي ايشان بودم حتماً پنج سال ديگر صبر مي‌كردم». اين چهره اصول‌گرا و نماينده سابق مجلس تأكيد كرد كه با «پمپاژ و رپرتاژ نمي‌شود فضل و علم فردي را اثبات كرد». آقاي لاريجاني گفت كه شيوه كانديداتوري حسن خميني و رفتار اصلاح‌طلبان درباره كانديداتوري او «نوعي خشونت و تخاصم را دامن زد». صادق آملي لاريجاني, رئيس قوه‌قضائيه و برادر محمدجواد لاريجاني, نيز روز دوشنبه ۳۰ آذر, ضمن انتقاد تلويحي از ورود «همفكران» اكبر هاشمي رفسنجاني به انتخابات خبرگان, اطلاق «علامه» به حسن خميني از سوي آقاي هاشمي را «استهزاي حوزه‌هاي علميه» و «خنديدن به شعور مردم» خوانده بود . علي سعيدي, نماينده رهبر جمهوري اسلامي در سپاه پاسداران, نيز ضمن اشاره تلويحي به اكبر هاشمي رفسنجاني گفته بود كه كسي كه «از يك طلبه, علامه مي‌سازد», در صورت رياست خبرگان, با انقلاب چه خواهد كرد .
لاريجاني در اين مصاحبه در واكنش به گفته‌هاي حسن روحاني مبني بر تمايل دولت به پيروزي«معتدلين» در انتخابات مجلس دهم .... از اصلاح‌طلبان با عناويني چون «نامعتدل‌ترين جناح سياسي» و «جناح زوار در رفته» نام برده و افزوده كه برخي از آنان «آدم‌هاي خشن و خطرناكي» هستند كه «وقتي نتيجه انتخابات مطابق ميل‌شان نشد بايد… بانك آتش بزنند و به خيابان بريزند». ... ».