۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

اذعان وحشت آلود خامنه اي دژخيم به تضادهاي مهلك دروني، هراس از خیزش عمومی و فراخوان به سركوب بيشتر

Javdanehha       جاودانه ها

خامنه اي: اذعان به تضادهاي مهلك دروني، هراس از خیزش عمومی و فراخوان به سركوب بيشتر


روز یکشنبه 19 اردیبهشت خامنه ای، ولي فقيه رژيم آخوندي در ديدار با نيروي سركوبگر انتظامی با اذعان به تضادهاي بيسابقه دروني و برملا كردن هراس خود از نارضايتي اجتماعي و خيزش عمومي، به اقدامهای سركوبگرانه بيشتر فراخواند. وي «امنيت» را موضوعي «درجه يك» خواند و بر نظارت كامل و جدي مسئولان نيروي انتظامي بر «سلامت فكر و عمل و اخلاق كاركنان» و «تأمين امنيت اجتماعي و اخلاقي» تاكيد كرد (تلويزيون حكومتي 19 ارديبهشت 1395).
خامنه ای با اشاره به بالا گرفتن بیسابقه جنگ قدرت در راس نظام ولایت فقیه، گفت «ایجاد دو جریانی، دو فرقه‌ای و دوقطبی از ضربه‌های مهلکی است که دشمن به‌ دنبال آن است» و افزود «دايره حضور نيروي انتظامي درسراسر كشور و برقراري امنيت در همه مناطق سكونتي و محيطهاي زيستي مردم اعم از مناطق حاشيه اي شهرها, مناطق دور دست و شهرهاي كوچك» بايد گسترش يابد.
وی در واکنش به موج نفرت داخلی و بین المللی از به کارگیری هفت هزار جاسوس و نیروی سرکوبگر تحت عنوان پليس نامحسوس براي سركوب زنان و جوانان گفت: «در موضوعات مربوط به امنيت اخلاقي, بعد از برنامه ريزي دقيق, مستحكم, عقلاني و صحيح, ديگر نبايد به مخالفت برخي افراد يا فضاسازي هاي رسانه یی توجه شود».
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
20 اردیبهشت 1395 (9 مه 2016)