۱۳۹۲ مهر ۴, پنجشنبه

تهديد به اعدام سعيد ماسوري


عنوان خبر: تهديد به اعدام سعيد ماسوري توسط بازجويان وزارت بدنام اطلاعات آخوندها

 

فيس بوك 3/7/92

 

تهديد به اعدام سعيد ماسوري توسط بازجويان وزارت بدنام اطلاعات آخوندها

تاريخ درج خبر -1392:07:03

كميته دانشجويي دفاع از زندانيان سياسي: سعيد ماسوري فعال سياسي با تهديد بازجويان وزارت اطلاعات از ادامه فعاليتهاي سياسي خود به اعدام تهديد شد.

به گزارش كميته دانشجويي دفاع از زندانيان سياسي، سعيد ماسوري زنداني سياسي مبحوس در بند چهار سالن 12 زندان رجايي شهر (گوهردشت) بعد از بازجويي توسط بازجويان وزارت اطلاعات و تهديد به مرگ به بند خود بازگردانده شد. اين در حالي است ايشان با انتشار نامه‌اي از حمله نظامي به كمپ اشراف در عراق، كه چند كشته و زخمي بر جاي گذاشت، ابراز نگراني كرده بود.

بر اساس گزارشهاي رسيده از زندان رجايي شهر، بازجويي به نام علوي با فرستادن پيامهاي متعدد و تهديدآميز به چند زنداني محبوس در بند چهار زندان گوهر دشت، به نامهاي خالد حرداني، شاهرخ زماني، صالح كهندل و سعيد ماسوري، تأكيد كرده است آنها در صورت تداوم فعاليتهاي سياسي خود در درون زندان ممكن است با حكم اعدام روبه‌رو شوند.

سعيد ماسوري از اعضاي سازمان مجاهدين خلق است كه در سال 80 ذستگير و پس از آن به اتهام ارتباط و همكاري با يك سازمان سياسي به اعدام و سپس با تقليل حكم به حبس ابد محكوم شد. او با گذشت بيش از ده سال از دوران محكوميت خود كه با شكنجه‌هاي طاقت‌فرسا در زندانهاي مختلف توام بوده است در حال سپري كردن دوران محكوميت خود در زندان رجايي شهر كرج (گوهردشت) است.